معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری بر لزوم جلب مشارکت بیشتر جوامع محلی در اجرای پروژه هایی که منابع آن از محل صندوق توسعه ملی تخصیص خواهد یافت تاکید کرد.

لزوم جلب مشارکت جوامع محلی در پروژه های اجرایی از محل منابع صندوق توسعه ملیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  ناصر حیدری‌پوری معاون آبخیزداری ، امور مراتع و بیابان سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور در نشست هماهنگی ستاد آبخیزداری و آبخوانداری استان زنجان  برجلب مشارکت بیشترجوامع محلی در اجرای پروژه ها و همچنین لزوم اجرای پروژه ها در سال 1398 در مناطقی که حداقل 30 درصد در هزینه های اقدامات مشارکت داشته باشند تاکید نمود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان  نیز در این نشست اعلام کرد:که پیمانکاران کلیه پروژه های بیولوژیکی ، مکانیکی وکاداستر اراضی ملی و نیز طرفین قراردادهای مستند سازی و آموزش و ترویج در حوزه های آبخیز 16 گانه هدف ؛ انتخاب و با آنان عقد قرارداد  و اجرای کلیه پروژه ها آغاز شد و همچنین پروژه احداث آبشخوار نیز به پایان رسیده است.

دکتروقف چی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز بر مشکلات موجود در زمینه های آب و خاک و سیل در حوزه انتخابیه خود اشاره و اجرای بیش از پیش اقدامات آبخیزداری و آبخوانداری در مناطق طارم ، قره پشتلو، قلعه چای و دیگر مناطق حوزه انتخابیه را خواستار شد .

گفتنی است؛همچنین در این نشست وضعیت اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی در استان ، میزان پیشرفت پروژه ها و مسائل و چالشهای موجود  مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ن

نشست هماهنگی ستاد آبخیزداری و آبخوانداری استان زنجان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.