هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تصویب سه طرح در استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت:  مصوبات این جلسه ماده ۱۰ و ۱۲ قانون بودجه بود که ماده ۱۰ قانون ،تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران بود که مجموعا دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بین شهرستان‌ها که عموما آب رسانی روستایی بود مصوب شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد افزود : همه پروژه‌های ماده ۱۰ و ۱۲ پروژه‌هایی است که با این اعتبارات باید به بهره برداری برسد و مشکل آب روستا‌ها در بعضی مناطق بخصوص شهرستان‌های تفت، اشکذر و اردکان و پروژه‌هایی که در مناطق مختلف استان در روستا‌ها قرار گرفته به بهره برداری برسد و مردم نیز باید نتایج را ببینند که حدود ۳۷ پروژه در ۱۰ شهرستان توزیع شده است و با این اعتبارات در سالجاری به بهره برداری می‌رسد.

حسینی پور با بیان توزیع اعتبارات نبود تخصیص سال ۹۶ از محل ۳ درصد نفت افزود: اعتبارات نبود تخصیص سال ۹۶ از محل نفت به شهرستان‌ها تعلق گرفت و بخشی نیز به طور متوازن توزیع شد که مجموعا ۲۳ میلیاردتومان بود.

وی گفت: در بخش دیگری از مصوبات در راستای اجرای بند تبصره ۹ قانون بودجه سال ۹۷ ، یک درصد از اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی در کارگروه پژوهشی تصویب شد.

انتهای پیام/ی

طرح‌های آبرسانی روستایی به  تصویب رسید

 

برچسب ها: بودجه ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار