مدیر عامل شرکت شتابدهنده پیشگامان یزد گفت: نرم افزار شهر بین نرم افزاری برای مشارکت بیشتر شهروندان در فعالیت‌های شهری است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد کاظم کشورشاهی مدیر عامل شرکت شتابدهنده پیشگامان  یزد در جلسه معرفی سامانه آنلاین شهروندی شهر بین با اشاره به اینکه آینده کشور در گرو کسب و کار‌های نو یا استارتاپ هستند گفت: فلسفه وجودی شرکت شتابندهنده حمایت وجودی از استارآپ و فراهم کردن زیر ساخت برای شکل گرفتن ایده ها است.

کشورشاهی حمایت‌های شتابنده از استارتاپ‌ها را شامل حمایت‌های فکری، تجربی و مالی دانست و افزود: در مرحله اول فراخوان ۹۰ ایده و در مرحله دوم ۱۰۰ ایده در سایت شتابدهنده پیشگامان ثبت نام کرده اند که در مجموع ۸ ایده به مرحله شتابدهی و نهایی  رسیده است.

وی  نرم افزار شهر بین را نرم افزاری برای مشارکت بیشتر شهروندان در فعالیت‌های شهری دانست و ادامه داد: این نرم افزار شامل دو بخش ارائه مشکلات و مسائل و ارائه ایده‌ها و نظرات است.

کشور شاهی گفت: با توجه به اینکه در اکثر کشور‌ها مشارکت شهروندان در مسائل شهری یکی از شاخص توسعه یافتگی است امیدواریم این نرم افزار بتواند زمینه‌های مشارکت شهروندان در ارائه و حل مسائل شهری را گسترش دهد.

مدیر عامل شتابدهنده پیشگامان افزود: شهروندان می توانند با تهیه فایل مدیا از مسایل و مشکلاتی که اطراف خود مشاهده می کنند با قرار دادن در داخل نرم افزار مشکلات خود را به دست شهرداری و واحد‌های زیر مجموعه شهرداری قرار دهند و از طریق همین نرم افزار مشکلاشان را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ی

مشارکت بیشتر شهروندان در فعالیت‌های شهری با نرم افزار شهر بین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.