سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: عکاسان این استان در جشنواره عکس بین المللی فتوواک خوش درخشیدند.

درخشش عکاسان همدانی در جشنواره عکس بین المللی فتوواکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانسعید خوشبخت، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: جشنواره فتوواک زیر نظر اسکاد کلبی عکاس مطرح جهانی برگزار شد که امسال برای دومین بار عکاسان همدانی با پیش گامی اعضای فرهنگسرای پرواز در این جشنواره عکس بین المللی درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد بزرگ امکان حضور و هنرنمایی تمامی عکاسان را در کشور فراهم کرده است، افزود: جشنواره فتوواک فرصتی را برای عکاسی از سوژه های خیابانی در یک مسیر مشخص با موضوع آزاد فراهم کرده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ادامه داد: فتوواک یک برنامه عکاسی جهانی است که همه ساله در سطح جهان برگزار می شود.

خوشبخت ادامه داد: در این جشنواره 200 نفر از عکاسان استان در آرامگاه بوعلی سینا و پیاده راه بوعلی شرکت کرده و عکاسی کردند.

گفتنی است فرهنگسرای پرواز همدان به همت شهرداری همدان دوره‌های مختلف کارگاه عکاسی مقدماتی و پیشرفته، کارگاه نقد فیلم، فیلمنامه‌ نویسی و دوره های مختلف هنری را برای گروه های مختلف سنین مختلف از 4 سال تا 70 سال برای علاقه مندان برگزار می کند.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشنواره عکس بین المللی فتوواک در همدان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.