در دومین روز از هفته نیروی انتظامی از پرسنل نمونه خانواده های معظم شهدای این نیرو طی مراسمی تجلیل وقدردانی شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در مراسم تجلیل از پرسنل نمونه خانواده های معظم شهدا فرماندارشهرستان پاوه با اشاره به تاثیر گزاری نیروی انتظامی در تمامی مسائل اجتماعی ورویدادهای زندگی افراد جامعه گفت : این نیرو از بدو تولد افراد تا لحظه مرگ باید حضور داشته وهمواره در تمامی مراحل زندگی افراد حضوداشته و زحمت می کشند .

ایده پور گفت :  این نیرو دیواری بین مردم ودولت نیست بلکه یک پل ارتباطی بین دولت مردم است که شبانه روز در راستای ایجاد نظم وامنیت وآرامش جامعه تلاش میکند .

وی مهمترین وظیفه نیروی انتظامی را در حوزه مسائل اجتماعی دانست و گفت  :ورود این نیرو به مسائل اجتماعی به اندازه ای مهم است که رهبر معظم انقلاب جلسه شورای اجتماعی کشور را در حضور خویش برگزار کردند .

ایده افزود : نیروی انتظامی علاوه بر ایجاد نظم وامنیت وآرامش در جامعه در راستای حفاظت از مرزهای کشور همواره شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده است .

در ابتدای این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گزارشی از وضعیت اجتماعی وامنیتی شهرستان را ارائه کرد و از آمادگی این نیرو برای حفظ نظم وامنیت اجتماعی وبرخورد با قاچاقچیان ومحتکران اقتصادی وسودا گران مرگ وهمچنین حفظت وپاسداری از مرزهای شهرستان خبرداد .

در ادامه از پرسنل نمونه وجمعی از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی با اهدای لوح وهدایائی قدردانی شد .

 

 

انتهای پیام/د

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.