پارس جنوبی جم امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی این شهر میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود.

پارس جنوبی جم امروز رو در روی ماشین‌سازی تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این دیدار ساعت ۱۷:۱۵ آغاز می‌شود و داوران آن، کوپال ناظمی به همراه محمد عطایی، مهدی سیفی و امیر عرب براقی خواهند بود.

سرمربی پارس جنوبی جم که تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و صعود کرد، بازی امروز را دشوار توصیف کرده و گفته است، با این وجود تلاش می‌کنیم در ۹۰ دقیقه کار تمام شود.

مهدی تارتار افزود: در بازی امروز باید شکست مقابل پارس جنوبی در لیگ برتر را جبران کنیم، زیرا در آن دیدار اشتباه از خودمان بود.

وی ماشین سازی را تیم قابل احترامی دانست و بیان کرد: این تیم همواره منتظر اشتباه تیم حریف می‌ماند که باید با هوشیاری خود از دادن فرصت به آن‌ها خودداری کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم تاکید کرد: بازیکنان تیم ما با انگیزه هستند و امید داریم این انگیزه بالا در دیدار حساس امروز به کار آید.

تارتار گفت: برابر تیم ماشین سازی بازیکن محروم نداریم و تنها رحمان احمدی دروازه بان تیم را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

وی از هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواست به ورزشگاه بیایند و این تیم را تنها نگذارند.

در چارچوب دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، دیروز سیراف کنگان دیگر نماینده استان بوشهر در برابر مس کرمان پنج بر دو شکست خورد و از جام کنار رفت.

انتهای پیام/ک

پارس جم به مصاف ماشین سازی تبریز می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.