مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان جیرفت به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با حضور مدیران انتظامی ،خانواده شهدا و مدیران ادارات در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  سرهنگ رضا محمد رضایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت،دومین روز از هفته ناجا در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گفت: امنیت از ضروریات اولیه زندگی بشر شمرده شده است ایجاد امنیت از اهداف نظام است تمام زیر ساخت های اقتصادی ،فرهنگی و...در جامعه با ایجاد امنیت شکل می‌گیرد .

وی افزود:تازمانی که امنیت برقرار نباشد هیچ یک از زیرساخت ها در جامعه انجام نمی شود امنیت لازمه ایجاد زیرساخت ها برای پیشرفت و عمران و آبادانی منطقه است.

یحی کمالی پور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: همه می دانیم ثبات ،بقا، دوام‌و بالندگی هر اجتماعی با دو امر اساسی،ایجاد امنیت پایدار و سلامت جامعه در ابعاد مختلف برقرار می شود.

وی افزود:آنچه می تواند شالوده یک اجتماع بشری را تشکیل دهد امنیت است و باید گرامی بداریم یاد و خاطره همه شهدا را که از جان خود گذشتند.

کمالی پور تصریح کرد:شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در سایه وحدت و همدلی توانستند مسیر های خوبی در جهت تعالی و پیشرفت منطقه طی کنند.

همچنین احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت:امنیت امروز دست مایه وفاق و همدلی است که در شورای تامین و نیروی انتظامی شهرستان وجود دارد مردم امنیت پایدار در منطقه را احساس می کنند.

وی ضمن تشکر از تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی افزود: برای این وحدت و همدلی است امروز سربازان گمنام و اداره اطلاعات با تمام توان پای کار هستند.

فرماندار شهرستان جیرفت تصریح کرد: این افتخار نصیب نیروی انتظامی شده که عملکرد شان مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است .

امینی روش گفت:در جنوب کرمان ریشه ناامنیی ها به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی خشکانده شده و بدانید که مرد دوستتان دارند و به همه شما افتخار می کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی جنوب از همه آزمون ها سربلند بیرون آمدند امروز کسانی را که دل در گرو زمان دارند نیروی انتظامی ، دشمنان نظام را نا امید کردند و با عملکرد خود برگ زرینی را به جا گذاشتند .

فرماندار شهرستان جیرفت تصریح کرد : امیدواریم با استفاده از این ظرفیت نظامی مقتدر بتوانیم در راستای عمران و آبادانی شهرستان و منطقه جنوب گامهای بلند تری برداریم.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.