فرمانده انتظامی لرستان از کاهش ۱۶ درصدی آمار سرقت در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد کشته شده‌ها در تصادفات جاده‌ای استان نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه ۵۹ انبار احتکار امسال در استان کشف شد افزود: کشف کالای قاچاق در استان ۴۹ درصد افزایش داشته است و لرستان در برخورد با قاچاق کالا از استان‌های برتر می‌باشد.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: لرستان یکی از استان‌هایی بود که قاچاق کالا در محور‌های ارتباطی آن شدت داشت، اما اکنون با همیاری دیگر دستگاه‌های مربوط توانسته ایم آن را کنترل کنیم.

وی به دستگیری ۱۲ نفر در موضوع اخلال در تردد کامیونداران اشاره کرد و افزود: جاده‌های لرستان از امن‌ترین جاده‌ای کشور بوده و هیچگونه ناامنی در جاده‌ها وجود ندارد و نیرو‌های امنیتی جاده‌ها را کنترل می‌کنند.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۴۰ باند و سه شبکه متلاشی توزیع مواد مخدر متلاشی و یکهزارو ۴۹۴ خرده فروش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه کشفیات با رویکرد مبارزه با خرده فروشان صورت می‌گیرد افزود: امسال هشت هزارو ۱۹۸ معتاد جمع آوری و به مراکز نگهداری ماده ۱۵ و ۱۶ معرفی شد.

سردار مهدیان نسب ادامه داد:۵۰ نقطه آلوده در استان شناسایی شد که ۲۱ نقطه آن در خرم آباد است و در این راستا قرارگاه جهادی کاهش آسیب اجتماعی تشکیل شده است.

۱۳ تا ۱۹ مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

آمار سرقت در لرستان ۱۶ درصد کاهش یافت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.