فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: مبارزه با قاچاق کالا اولویت اصلی نیروی انتظامی سمنان است و در سال گذشته میزان کشف در این بخش 360 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان در صبح گاه مشترک نیروهای مسلح سمنان گفت: مبارزه با قاچاق کالا اولویت اصلی نیروی انتظامی سمنان است و در سال گذشته میزان کشف در این بخش 360 درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: به هیچ عنوان اجازه قاچاق کالا در این منطقه از کشور داده نمی شود و نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی سمنان با جدیت این رویکرد مهم را دنبال می کنند.

سردار قاسمی تصریح کرد: در یک سال گذشته هفت هزار و 475 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان سمنان کشف و ضبط شد که در این بخش، میزان کشف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن، 37 درصد افزایش یافت.

سردار قاسمی افزود: ماموریت اصلی نیروی انتظامی برقراری امنیت در جامعه است و پلیس در کنار مردم برای افزایش رفاه آحاد جامعه تلاش می کند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی امین مردم و برای آسایش اقشار جامعه در تلاش است و هرگونه تعرض به جان، مال و ناموس مردم با برخورد تند و کوبنده این نهاد ارزشی مواجه می شود.

انتهای پیام / گ

مبارزه با قاچاق کالا در اولویت کاری نیروی انتظامی سمنان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.