صبحگاه مشترک نیروی مسلح به مناسبت هفته ناجا در فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ سردار مهدی محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان در مراسم صبحگاه مشترک نیروی مسلح گفت: در هفته نیروی انتظامی فعالیت‌های انجام شده در ایجاد امنیت به مردم منعکس می‌شود تا همگان در جریان کار‌های صورت گرفته قرار گیرند.

سردا محمودی افزود: وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت و خدمت رسانی مناسب به مردم است و باید بتوانیم پلیسی شایسته برای ملت بزرگوار ایران داشته باشیم.

وی اظهارداشت: با اقدامات انجام شده شاهد کاهش جرایم هستیم و این روند با مشارکت گسترده مردم ادامه خواهد یافت.

سردار محمودی عنوان کرد: کاهش سوانح جاده‌ای وتلفات و مجروحان این حوادث باحضورموثر پلیس درجاده ها، فرهنگ سازی ورعایت قوانین ازسوی رانندگان محقق شده است و باید این روند را حفظ کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم در این مراسم گفت: مردم دنیا از طریق موهبت امنیت و عدالت به موهبت‌های دیگر از جمله زندگی دست پیدا می‌کنند و افرادی که در خط مقدم این موهبت‌ها هستند برای مردم طعم شیرین آرامش را به ارمغان می‌آورند.

زاهدی استاندار قزوین هم در این مراسم از برقرار کنندگان نظم و امنیت قدردانی کرد.

در این مراسم  از کتاب مصطفای خوبیها روایتی از سرگذشت فرمانده دلاور کمیته انقلاب اسلامی رونمایی و از تعدادی از خانواده شهدا و جانبازان نیروی انتظامی، بازنشستگان و افسران تجلیل شد.

انتهای پیام/

صبحگاه مشترک نیروی مسلح به مناسبت هفته ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار