امام جمعه موقت قزوین گفت:کاهش قیمت دلار به تنهایی کار هنرمندانه‌ای نیست، اجناس گران شده باید با مدیریت دولت و مسئولان قضایی کاهش یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛حجت الاسلام و المسلمین علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: فرودآمدن موشک‌های سپاه در سوریه و موشک‌های حزب الله یمن در امارت، احکام صادره دستگاه قضا در محکومیت اخلالگران و ورود دولت به بازار توانست در وضعیت ارز  تاثیرگذار باشد.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انتقام گیری خون شهدای حادثه تروریستی اهواز قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قابل گفت: حمله غافلگیرانه سپاه به تروریست‌ها، آب سردی بر جگر گداخته آسیب دیدگان حادثه تروریستی اهواز بود.

وی افزود: با این حمله، اسرائیل فهمید که اگر دست از پا خطا کند موشک‌های ایران در انتظارش هستند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به برگزاری همایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان گفت: دراین همایش مقام معظم رهبری در سخنان حکیمانه‌ای با خیلی‌ها از جمله مناقفانی که برای منافع آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کننداتمام حجت و حرف‌های ایشان تکلیف همه را مشخص کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قابل همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و با حضورش دشمن جرات نمی‌کند به کشور نزدیک شود

وی از قلم به دستان خواست تا در آستانه چهل سالگی انقلاب خدمات نظام و دستاورد‌ها سازندگی و ایستادگی را به مردم معرفی کنند تا همه بدانند انقلاب چه ارمغانی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) به بیان نقش این امام همام و عمه سادات در روشنگری‌های واقعه عاشورا پرداخت.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار