نائب رئیس مجلس فلسطین به مناسبت تظاهرات جمعه بازگشت اعلام کرد تصمیمات ترامپ و امثال ترامپ حقایق را تغییر نخواهد داد، زیرا قدس برای فلسطینیان و به اذن الهی پایتخت ابدی فلسطین است.

احمد بحر: قدس برای فلسطینیان و پایتخت ابدی فلسطین استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تظاهرات جمعه بازگشت که این هفته «جمعه ایستادگی و مقاومت» نامیده شده است در غزه با حضور گسترده فلسطینی‌ها علی‌رغم حملات نظامیان صهیونیست برگزار شد.

همچنین شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر نیز گزارش داد، احمد بحر، نایب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین به مناسبت تظاهرات جمعه بازگشت که این هفته «جمعه ایستادگی و مقاومت» نامیده شده است گفت: «تصمیم ترامپ در تعیین قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، حقایق را تغییر نخواهد داد و قدس پایتخت ابدی فلسطین است.»

احمد بحر اظهار داشت: «ارتش اشغالگر اسرائیل دائما در حال فریاد و هیاهو و هراس از مقاومت است. به ملت‌مان می‌گوییم همه اعم از مرد و زن و کودکان و سالخوردگان به راهپیمایی تا شکستن محاصره ادامه خواهیم داد. همچنانکه گفتم محاصره به کوری چشم اشغالگران شکسته خواهد شد، زیرا آرمان ما بر حق است و از آرمان بر حقی دفاع می‌کنیم این سرزمین، سرزمین ماست. این قدس، قدس ماست.»

وی افزود: «تصمیمات ترامپ و امثال ترامپ حقایق را تغییر نخواهد داد، زیرا قدس برای ماست و پایتخت ابدی فلسطین به اذن الهی است. ما با وحدت ملت فلسطین به مسیرمان ادامه خواهیم داد. غزه، راه پیروزی و آزادسازی است. این وحدت و اراده ملت ما تا شکسته شدن محاصره و درهم شکستن اشغالگران ادامه خواهد داشت. به جهان عرب و اسلام و به سران عرب و مسلمانان و به اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی می‌گوییم اگرچه شما دست از حمایت از ما برداشته اید، اما به مسیر خود ادامه خواهیم داد در صورتی که قدس؛ امانتی به گردن شماست، اما ان شاء الله به قدرت خداوند و اراده‌اش و با حمایتش به جهاد و مقاومت ادامه خواهیم داد و تهدیدات اشغالگران ما را نخواهد ترساند بلکه به قدرت ما خواهد افزود.»

انتهای پیام/

سخنان نائب رئیس مجلس فلسطین به مناسبت تظاهرات جمعه بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار