سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انتقاد از حذف آبونمان تلفن ثابت، اظهار کرد: حذف آبونمان به نفع مردم نیست و وقتی که مردم پولی را برای آبونمان پرداخت میکردند، در قبال آن خدمتی را از شرکت مخابرات دریافت میکردند.
وی در ادامه تصریح کرد: آبونمانی که در تلفنهای ثابت درج میشد بخشی از هزینههای جاری شرکت مخابرات را تامین میکرد و در حال حاضر تامین هزینه نگهداری تلفن ثابت و توسعه جدید شرکت مخابرات با حذف آبونمان به مشکل بر میخورد.
مدیر عامل شرکت مخابرات اضافه کرد: حذف آبونمان مصوبه خوبی نبود و جالب است بدانید از مسئولان شرکت مخابرات برای بررسی این طرح هیچ دعوتی به عمل نیامد و به ما اجازه ارائه مستندات و بیان دلایل مخالفتمان داده نشد.
صدری تاکید کرد: در حال حاضر ما اعتراض خود را درباره حذف آبونمان، به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و همچنین به دیوان عدالت اداری اعلام کردهایم.
لازم به ذکر است که پیش از این هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با شکایت دیوان محاسبات کشور، دریافت آبونمان از مشترکان تلفنهای ثابت را غیرقانونی اعلام کرده و دریافت آن را باطل برشمرده بود.
انتهای پیام/
اولا مردم برای دریافت خط تلفن هزینه حق امتیاز پرداخت میکنند
ثانیا برای مکالمه هم هزینه میدن !!!! دیگه حالا این حق آبونمان چه صیغه ای هستش خدا میدونه
یا نوع خدمتش بیان میکرد