مدیر تیم ملی امید گفت: قصد داریم یکی ، 2 بازی دوستانه با تیم های آسیای میانه برای تیم ملی امید تدارک ببینیم.

استیلی: بازی دوستانه  با تیم های آسیای میانه برگزار می کنیم / پرسپولیس برابر السد باید بازی معقولانه ارائه  بدهدحمید استیلی مدیر تیم ملی امید در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت تیم ملی امید اظهار کرد: تیم ملی امید شرایط خوبی دارد و بازیکنانی که در لیگ های برتر و دسته های پایین تر کمتر دیده می شدند را به اردو دعوت کردیم تا نحوه بازی آنها را زیر نظر بگیریم و با مشورت  و تایید کرانچار سرمربی تیم تعدادی از بازیکنان به تیم اصلی راه می یابند. در حال آماده سازی تیم ملی امید برای رقابتهای مقدماتی المپیک 2020 هستیم تا با همه قوا در این رقابتها حاضر شویم.  با بازیکنان زیر 21 سال و بدون حضور 3 سهمیه بزرگسال در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت کردیم و تجربه خوبی در این مسابقات بدست آوردیم و با همان ترکیب و اسکلت اصلی در مقدماتی المپیک 2020 حضور می یابیم.

 نماینده ایران در مراسم قرعه کشی المپیک 2020 هستم  

او ادامه داد: طبق برنامه روز 16 نوامبر به عنوان نماینده ایران در مراسم قرعه کشی رقابتهای مقدماتی المپیک 2020 حضور می یابم و تیم خوبی در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم طلسم حضور نیافتن در المپیک بعد از 40 سال بشکنیم. هم اکنون امکانات و شرایط خوبی داریم اما باید باز هم امکانات بهتری را فراهم کنیم تا تیم ملی وضعیت بهتری پیدا کند. بازی تدارکاتی با تیم ملی عراق هماهنگ کرده بودیم اما متاسفانه آنها بیان کردند که نمی توانند تیم ملی امید خود را برای این بازی جمع و جور کنند و به تهران بیایند و در نهایت این بازی لغو شد. به هر حال به دنبال فراهم کردن بازی تدارکاتی با  تیم های آسیای میانه هستیم. قصد داریم یک یا 2 بازی دوستانه برای تیم ملی امید برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم طلسم صعود نکردن به المپیک را بشکنیم و افتخار بزرگی را برای کشورمان بدست آوریم. 

پرسپولیس برابر السد بازی فوق العاده ای ارائه کرد 

استیلی درباره بازی پرسپولیس برابر السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس بازی فوق العاده و شاهکاری را انجام داد و با 2 محروم و یک مصدوم و بازیکنان جوانش همانند آدام همتی و علوان زاده مقابل السد قطر عملکرد درخشانی داشت. با وجود اینکه بازی آدام همتی به چشم نیامد اما او فوق العاده بازی کرد و توانست در این بازی بدرخشد. سیامک نعمتی هم با وجود اینکه در پست خودش بازی نکرد اما در دفاع راست توانست فوق العاده ظاهر شود و نگذاشت بازیکنان السد کاری از پیش ببرند. امیدوارم پرسپولیس در بازی برگشت بازی معقول تر و کنترل شده ای ارائه بدهد تا بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. در زمانی که در تیم پرسپولیس بازی می کردم در دیدار با نیسان ژاپن در خانه حریف به تساوی یک بر یک دست یافتیم اما در بازی برگشت در مقابل صد هزار هوادار که می توانستیم با نتیجه تساوی بدون گل هم به مرحله بعد صعود کنیم متاسفانه یک بر صفر شکست خوردیم و حذف شدیم .

او در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال امیدوارم پرسپولیس با وجود مشکلات زیاد بازی معقولانه ای انجام بدهد تا بعد از چند سال به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.


بیشتر بخوانید: 

ماجدی: تیم کاملی را به انتخابی المپیک اعزام می‌کنیم/ حضور لژیونر‌ها توان تیم امید را افزایش می‌دهد

دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران با عراق لغو شد

شاهرودی: برای صعود به المپیک نباید دغدغه زمین تمرین داشته باشیم/ هیچ پولی از فدراسیون فوتبال نگرفته ایم


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار