امام جمعه موقت شیراز گفت: قدرت نظامی و دفاعی ایران فراتر از مرز‌ها را در نوردیده است.

قدرت نظامی و دفاعی ایران فراتر از مرز‌هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، گفت: دشمنان داخل و خارج بدانند که خاکریز‌های ایران امروز در مرز‌های ایران نیست بلکه در مدیترانه و مرز اسرائیل قرار دارد.

مرادی تاکید کرد: ایران در حوزه موشکی ششمین کشور دنیا و در حوزه موشک نقطه زن، مقام نخست را در جهان دارد.

امام جمعه موقت شیراز به شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: در شش هفته اخیر آمریکای جنایت کار ١٠ شکست را در بحث‌های دیوان لاهه، قیمت نفت، مسائل افغانستان و پاکستان، ارتباط با عربستان سعودی و مالزی متحمل شده است.

وی همچنین به موضوع احتکار و گرانی کالا‌ها هم اشاره کرد و افزود: بازاریان با توجه به وضعیت اقتصادی، در فروش اجناس انصاف را رعایت کنند تا به مردم فشار وارد نشود.

حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: در فارس قضات، تعزیرات و نیروی انتظامی خوب عمل کردند، اما این مردم هستند که باید نام احتکار کنندگان را گزارش دهند.

امام جمعه موقت شیراز به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: آرامش و رفاه نسبی برای همه در سایه امنیت شکل می‌گیرد و این امنیت را مدیون تلاش نیرو‌های مسلح به خصوص نیروی انتظامی هستیم.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه رمز موفقیت پلیس دیانت، اقتدار و هوشیاری در برابر توطیه هاست، افزود: اتکا به خدا، اتصال به مردم، سخت کوشی، مجاهدت و اعتماد به نفس زمینه اقتدار پلیس است.

امام جمعه موقت شیراز به سالروز شهادت امام سجاد هم اشاره کرد و گفت: امام سجاد برای زنده نگه داشتن آرمان‌های امام حسین ٣٥ سال با نوشتن معارف اسلامی در قالب دعا، معارف را در اوج استبداد گسترش داد.
انتهای پیام/ر

ایران در حوزه موشک نقطه زن، مقام نخست را در جهان دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار