امام جمعه شیراز گفت: دستگاه‌های امنیتی و قضایی با اتفاقات اخیر شیراز برخورد قاطع کنند.

مردم متدین شیراز از اتفاقات اخیر ناراحت هستند/ دستگاه‌های امنیتی و قضایی منصفانه و عادلانه، اما قاطعانه برخورد کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، با اشاره به اشتباه فاحش شهرداری شیراز در نصب بیلبورد موهوم از سربازان رژیم صهیونیستی در سطح شهر که موجب اعتراض شدید مردم به آن شد، گفت: کار به جایی رسیده که دستگاه‌های خبیث صهیونیستی ما را شماتت می‌کنند و این برای ما رنج‌آور و سخت است.

وی افزود: در مورد داوری و بررسی این مسئله باید گفت که مردم توقع نداشتند چنین کاری صورت بگیرد و از مسؤولان سیاسی، قضایی و امنیتی توقع داریم که عادلانه، منصفانه و قاطعانه مسئله را بررسی کنند، اما این را نیز بدانند که اگر اقدامی صورت نگیرد، مردم متعهد به اسلام و انقلاب نمی‌توانند خشم خود را کنترل کرده و ممکن است مطالبه مردم با شدت بر سر مدیران خراب شود.

آیت الله دژکام همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اهواز که در هفته گذشته اتفاق افتاد نیز گفت: خاک بر سر گروهک تروریستی الاحوازیه و سران آن که کشتن بچه ۴ ساله بی‌گناه برای آنان افتخار است، اما حرکات ضد انسانی رژیم جعلی صهیونیستی برای آنان مهم نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس افزود: حالا همین اروپای مدعی تمدن به تروریست‌های الاحوازیه پناه می‌دهد تا آنان نیز کودک‌کشی کنند و پس‌ازآن چند مسؤول کشور عربی و امیرنشین از آنان حمایت می‌کنند.

وی با احمق خواندن برخی سران عربی حامی تروریست، تصریح کرد: خدا را باید شکر کرد که دشمنان ما احمق هستند و خدا به آنان عقل نداده؛ ما این حرکت تروریستی را محکوم می‌کنیم و به آنان اعلام می‌کنیم که پای آرمان‌های انقلابی و اسلامی خود تا آخر ایستاده‌ایم.

خطیب نماز جمعه شیراز اظهار کرد: گر کسی می‌خواهد زندگی علوی و حسینی داشته باشد، دعا و توسل را نباید از یاد ببرد وگرنه دچار نوعی استکبار خواهد شد

آیت الله دژکام تصریح کرد: کسی که اهل دعا و توسل به درگاه خدا نباشد، ممکن است طاغوتی باشد و خود نداند و گمان کند انقلابی است چراکه ما انقلابی‌نماهای دو آتشه‌ای داشته‌ایم که به دلیل عدم توجه به دعا و توسل، دچار تکبر و غرور شدند و از مسیر حق منحرف شدند
انتهای پیام/ر

مسئولان  منصفانه و قاطعانه موضوع بیلبورد موهوم در شیراز را بررسی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار