معاون رییس جمهورگفت: بدون شک راه شهدا امتداد حماسه عاشورا بود که ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی جبهه کفر را به ما آموخت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ نوبخت معاون رییس جمهور یادواره شهدای روستای خیارج از توابع بخش دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا گفت: راه و مرام امام حسین (ع) و پیروی از روحیه ایستادگی و مقاومت، ظلم ستیزی و آزادی خواهی راهکار عبور از مشکلات و مقابله با دشمنان است.

نوبخت افزود: در کربلا آب را تحریم کردند و آن را به روی رزمندگان و اصحاب حسین (ع) بستند و امروز استکبار با تحریم دارو و تجهیزات پزشکی می‌خواهد ملت را تسلیم کند.

وی اضافه کرد: لشکر استکبار برای رسیدن به مطامع خود دست به هر تحریم و توطئه و دسیسه‌ای می‌زند، اما ملت ما درس آموخته حسین (ع) است و با ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی به پیروزی خواهد رسید.

نرییس سازمان برنامه و بودجه کشور  یادآور شد: عزم جدی داریم  و با هدایت رهبری و پشتیبانی ملت و استعانت از خداوند از شرایط تحریم عبور خواهیم کرد.

نوبخت با اشاره به مطالبات مردم روستای خیارج اظهار کرد: در زمینه مطالبات مردم یک کارگروهی تشکیل می شود و  در آن همه نیاز‌ها و مطالبات مردم شناسایی و مطرح  خواهد شد  تا برای تامین آنها در حد امکان اقدام کنیم.

معاون رئیس جمهور برای تکمیل سالن ورزشی نیمه تمام، تکمیل یادمان شهدا و رسیدگی به وضعیت جاده‌های روستایی قول مساعدت داد.

روستای خیارج در ۶۵ کیلومتری شهر قزوین واقع شده و با بیش از یک هزار نفر جمعیت ۳۴ شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

یادواره شهدای روستای خیارج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار