تیم مقاومت گلساپوش یزد در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ساحلی میهمان تیم شهریار ساری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران دو تیم مقاومت گلساپوش یزد و شهریار ساری از ساعت ۱۸:۱۵ جمعه ۱۳ مهر در ورزشگاه داراب شهر ساری با قضاوت نوروز ارخی و رسول پرسه به مصاف هم می روند.

گلساپوش امیدوار است با لغزش پارس جنوبی بوشهر و پیروزی در این مسابقه به صدر جدول لیگ برتر نزدیک شود.

مقاومت گلساپوش در هفته بیستم و در بازی قبل خود موفق شد با نتیجه پر گل ۱۰ بر ۲ حریف رده نهمی خود یعنی شهید جهان نژادیان آبادان را شکست دهد تا همچنان به تعقیب تیم صدر جدولی پارس جنوبی بوشهر ادامه دهد.

مهدی میرشمسی سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: بعد از پیروزی پر گل هفته قبل از شرایط روحی و بدنی خوبی برخوردار هستیم و به ۳ امتیاز این مسابقه فکر می کنیم.

وی افزود: شهریار ساری تیم منسجم و خوبی است که در خانه خود کار را برای هر تیمی دشوار می‌کند.

میرشمسی ابراز کرد: تلاش کادر فنی و اعضا تیم برای قهرمانی تیم گلساپوش است، ولی شانس پارس جنوبی برای قهرمانی بیش از سایر تیم‌ها است.

ایفا سرام در پی جبران نتیجه هفته قبل

در هفته بیست و یکم لیک برتر فوتبال ساحلی ایران جمعه ۱۳ مهرماه ۹۷ ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی اردکان تیم ایفا سرام اردکان میزبان شهرداری سمنان است .

ایفا سرام اردکان مسابقه هفته قبل خود را که با حاشیه بسیاری همراه بود با نتیجه غیرقابل باور ۷ بر یک به شهرداری بندر عباس واگذار کرد تا از کورس قهرمانی عقب بماند.

رحیمی سرمربی تیم ایفا اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: تیم ما بسیار تیم جوانی است که احساسات وشور در ان موج میزند که از این فاکتور باید به خوبی استفاده کنیم کنترل آن مانند لبه تیغ است که اگر به تیم حریف بگیرد که اعتماد بنفس است آن‌ها را شکست خواهد داد واگر به خودمان بگیرد که همان غرور است کار را بسیار سخت خواهد کرد.

وی افزود: باخت هفته قبل را فراموش کردیم و با روحیه خوبی به مصاف تیم شهرداری سمنان می رویم.

پیام کویر اردکان دیگر نماینده استان یزد در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران به مصاف شهید جهان نژادیان آبادان می رود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.