ایفاسرام اردکان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران به مصاف تیم قدرتمند و صدر جدولی پارس جنوبی بوشهر می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی دو تیم ایفاسرام اردکان و پارس جنوبی بوشهر امروز  از ساعت  ۱۸:۳۰در ورزشگاه آزادی اردکان با قضاوت ابراهیم اکبرپور و رضا سخنانی مقابل هم صف آرایی می کنند.

هرنتیجه در این مسابقه می‌تواند به نفع مقاومت گلساپوش یزد باشد چراکه در صورت باخت پارس جنوبی، گلساپوش یزد شانس رسیدن به صدر جدول را پیدا می‌کند و در صورت باخت ایفاسرام نماینده شهر یزد جایگاه دوم خود را تثبیت می‌کند.

تقابل کویر نشینان با شمال و جنوبی‌های لیگ

ایفا سرام اردکان موفق شد مسابقه قبلی خود در هفته هجدهم لیگ برتر را با پیروزی پر گل ۵بر۲ مقابل منطقه ازاد چابهار پشت سر بگذارد تا همچنان به روند نباختن خود ادامه دهد و سایه به سایه گلساپوش یزد را تعقیب کند تا با لغزش گلساپوش به مکان دوم جدول رده بندی برسد.

لازم به ذکر است پارس جنوبی بوشهر با۴۷امتیاز در صدر جدول و تیم ایفاسرام اردکان با ۴۱ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد.

رحیمی سرمربی ایفاسرام اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: تیم ایفاسرام به مرز آمادگی ایده ال خود نزدیک شده است و با در اختیار داشتن جوانان با انگیزه هرکار غیرممکن را ممکن می کنیم.

تقابل کویر نشینان با شمال و جنوبی‌های لیگ


وی افزود: تیم پارس جنوبی بوشهر تیم بسیار قدرتمندی است و ملی پوش‌های زیادی را در اختیار دارد، ولی تلاش همه کادر فنی و بازیکنان تیم این است که بتوانیم با یک بازی منطقی دست پر از میدان مسابقه خارج شویم.

مصاف کویرنشینان و شمالی نشینان لیگ

از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران تیم مقاومت گلساپوش یزد امروز از ساعت۱۷:۰۰ در ورزشگاه رودسر میهمان شاهین خزر رودسر می باشد.

مقاومت گلساپوش یزد مسابقه قبلی خود برابر دیگر نماینده استان یعنی پیام کویر اردکان را با پیروزی پر گل۵بر۹ پشت سر گذاشت تا قدرت خود را به رخ دیگر تیم‌های حاظر در لیگ بکشد.

مهدی میرشمسی سرمربی گلساپوش یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:با پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده به آمادگی خوبی رسیدیم.

تقابل کویر نشینان با شمال و جنوبی‌های لیگ

وی افزود:تیم خزر رودسر از تیم‌های با سابقه لیگ برتر میباشد و با در اختیار داشتن چند بازیکن ملی پوش و با سابقه بازی نسبتا سختی را در مقابل این تیم داریم.

میرشمسی گفت:دو هفته پیش رو تکلیف صدر جدول را مشخص می‌کند و امیدواریم بتوانیم به صدر جدول برسیم.

انتهای پیام/ی

گزارش از علی صبور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.