انضباط، خلاقیت و نظارت، مهم‌ترین شاخصه‌های برنامه‌های هفته ناجا استمعاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ، انضباط، انسجام، ابتکار، خلاقیت و نظارت را از مهم‌ترین شاخصه‌های برنامه‌های هفته ناجا در خراسان رضوی برشمرد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ محمد مهدی نوروزی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صبح امروز، ضمن بازید از دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در معاونت اجتماعی پلیس خراسان رضوی گفت: این شاخص‌ها همچنین نماد کار این دبیرخانه که قلب تپنده برنامه‌های بین بخشی و واحد‌های مختلف به شمار می‌رود.

وی افزود: خوشبختانه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته ناجا با توجه به عملکرد درخشان خود در کسب رتبه‌های برتر کشوری طی سال‌های گذشته ثابت کرده که از تخصص، مهارت، توانمندی و تعهد لازم برای برگزاری مراسم هفته ناجا برخوردار است و امسال نیز با اهتمام بیشتر و جدیت کار‌ها را دنبال می‌کند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به رویکرد برنامه‌های سال جاری گفت: برنامه‌های هفته ناجا باید با رویکرد اعتقادی، الهام از پیام عاشورا و نهضت حسینی و توجه به ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برگزار شود و این فرصتی بسیار مغتنم است تا بتوانیم زمینه‌های تعامل و مشارکت‌های دو سویه پلیس و مردم را در سایه اعتماد، عزت و احترام متقابل فراهم کنیم.

رئیس دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته ناجا در خراسان رضوی افزود: با توجه به بازخوردگیری‌های انجام شده و مطالعات علمی و میدانی از برنامه‌های اجرایی و برآیند تدابیر، خوشبختانه به نتایج روشن و قابل قبولی دست یافته ایم و سیاستگذاری دقیق و صحیحی نیز در پیش رو داریم.

وی هدفمندی، ثمربخشی و هوشمندی را در اجرای برنامه‌های هفته ناجا بسیار ضروری دانست و گفت: انضباط، انسجام، ابتکار، خلاقیت و نظارت نماد کار در دبیرخانه هفته بزرگداشت ناجا که قلب تپنده و دستگاه تنظیم کننده برنامه‌های بین بخشی و واحد‌های مختلف می‌باشد و از شاخصه‌های مهم برنامه‌های اجرایی این هفته است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: جلوگیری از اسراف و تبذیر و نیز رعایت ملاحظات سازمانی، حفاظتی، مکتبی و عقیدتی در برنامه ریزی برای اجرای مراسم هفته بزرگداشت ناجا باید بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

سرهنگ نوروزی تاکید کرد: علاوه بر این، توجه به نظم و نظم مداری در کار پلیس باید به بهترین شکل ممکن در برنامه‌های نظارتی، عملیاتی و اجرایی هفته ناجا نمود پیدا کند.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با مدیریت انضباط و روحیه جهادی به گونه‌ای در خدمتگزاری به مردم عزیز عمل کنیم که مثل همیشه مقتدر و امین باشیم و شعار هفته ناجا نیز بر همین اساس است.

در این بازدید همچنین سرهنگ عبدالرضا مجیدی؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.
 
انتهای پیام// ه.ز
برچسب ها: نیروی انتظامی ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.