نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: عظمت و اقتدار ایران اسلامی در گرو حضور پر شور و آگاهانه آحاد ملت در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان پس از سخنرانی مقام معظم رهبری، نقش بسیج را در حفظ اتحاد و انسجام ملی و مقابله با هجمه‌ها و ترفند‌های دشمنان انقلاب  تبین کرد و گفت: عظمت و اقتدار ایران اسلامی را در گرو حضور پر شور و آگاهانه آحاد ملت در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی است.
وی افزود: پیوند مستحکم مردم و دست اندرکاران نظام را زمینه ساز تقویت توان داخلی در عرصه‌های مختلف فرهنگی – دفاعی – اقتصادی و اجتماعی برشمرد.
امام جمعه رشت تداوم مسیر انقلاب را مستلزم تربیت نسل جدید و نیرو‌های آینده ساز در تراز ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: بصیرت و آگاهی جوانان متعهد این سرزمین برای دفاع از آرمان ها، زمینه ساز شکست نقشه‌های شوم دشمنان شده است.
سردار اسدی مسئول بازرسی ویژه قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء هم نقش ملت در عرصه‌های نظام را تبیین کرد و افزود: حضور مجاهدانه بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی در فراسوی مرز‌ها موجب ارتقای اقتدار و عمق استراتژیک ایران اسلامی شد.
وی افزود: دشمنان این ملت که روزی برای شکست انقلاب اسلامی توطئه چینی می‌کردند امروز از سر استیصال و درماندگی، خواهان عقب نشینی فرزندان رشید این سرزمین از عمق استراتژیک خاورمیانه و مدیترانه هستند که این امر مهم همچون خوابی آشفته، هیچگاه برای دشمنان ملت بزرگ ایران تعبیر نخواهد شد.
سردارعبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این آیین با بیان گزارشی از چگونگی برپایی رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان در سه مرحله گفت: در مرحله نخست ۷۲ گردان بیت المقدس و ۷ گردان کوثر خواهران در اردوگاه‌های سراسر استان در زمینه اقدامات تاکتیکی فعالیت کردند و در مرحله‌ی دوم، ۳۲۱ گروه جهادی در قالب ۳ هزار و ۴۴۲ نفر خدمات عمرانی، پزشکی، آموزشی و عام المنفعه به مردم مناطق محروم ارائه دادند.
وی تجمع بزرگ و ۲۰ هزار نفری امروز را مرحله سوم برپایی رزمایش اقتدارعاشورایی بسیجیان گیلان دانست و افزود: نمایش اقتدار بسیجیان گیلان بار دیگر تجدید پیمان ملت آگاه این خطه از ایران اسلامی را با آرمان‌های والای انقلاب، امام و رهبری به جهانیان اعلام کرد.
بسیجیان در این تجمع بزرگ شعار‌های لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه ایی، ما فدائیان رهبریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حسین – حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست سر دادند و با حضور پر شور در رزمایش اقتدار عاشورایی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام / ق

عظمت و اقتدار ایران اسلامی در گرو حضور پر شور و آگاهانه آحاد ملت  است

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.