پدیده مشهد فردا در قالب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام رضا میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛تیم فوتبال پدیده خراسان پس از پشت‌سرگذاشتن یک هفته عجیب که با اعتصاب بازیکنان و برگزار نشدن تمرینات همراه بود حالا باید خود را برای بازی حساس در یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان آماده کند.
 
جدال سخت پدیده و فولاد در یک هشتم نهایی جام حذفی
 
شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از تساوی مقابل پارس جنوبی در لیگ برتر و تثبیت صدرنشینی در این رقابت‌ها روز‌های سختی را در مشهد گذراندند و پس از اینکه از وعده‌های بی‌شمار پرداخت مطالباتشان ناامید شدند، دست به اعتصاب سه‌روزه زدند و حاضر به برگزاری تمرینات خود نشدند.
 
با این اتفاقات و درحالی‌که مدیران شرکت پدیده مادر به‌عنوان متولی اصلی این تیم، نسبت به شرایط تیم تحت‌پوشش خود بی‌خیال بودند و پاسخی هم نمی‌دادند، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد بار دیگر به کمک تنهانماینده استان در لیگ برتر آمدند تا بالاخره تمرینات این تیم هم با همین حمایت‌ها شکل بگیرد.

توانستیم ۵ درصد واریزی برای بازیکنان داشته باشیم

یحی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری قبل از بازی با فولاد در مورد وعده حمایتی که شهرداری مشهد داده بود گفت:مبلغی رو شهرداری مشهد به دست ما رساند که با این پول توانستیم %۵ برای بازیکنان واریزی داشته باشیم اما این که ما هر ماه کاسه گدایی دست بگیریم و به دنبال شهرداری و فرماندار و استاندار و آستان قدس باشیم نمیت وان تیم داری کرد و روش درستی نیست.
 
جدال سخت پدیده و فولاد در یک هشتم نهایی جام حذفی
وی افزود: مثلا این تیم صحاب دارد اما ما واقعا بی صحاب هستیم؛هیچ دلیلی ندارد که به این باشگاه بگوییم پدیده چون تا به حال یک هزار تومانی از مجموعه پدیده به ما کمک نکرده اند.
 
 سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد تیم ما الان صدر جدول است و اینگونه با ما برخورد میکنند،اگر در جدول جایگاه قابل قبولی نداشتیم معلوم نبود با ما چه میکردند.
 
گل محمدی گفت: الان فقط اصلی ترین نگرانی من هواداران است؛تا به حال سابقه نداشته که ۱۵هزار نفر برای تشویق و حمایت از باشگاه پدیده به ورزشگاه بیایند،این تیم بعد از امام رضا(ع) تنها دلخوشی مردم مشهد است و واقعا حیف است این شور و اشتیاق و علاقه ای که نسبت به این تیم به وجود آمده را را با عدم حمایت از بین ببریم.
 
شاگردان گل‌محمدی روز گذشته بالاخره در تمرینات حاضر شدند تا در فاصله کوتاه تا بازی حساس خود مقابل فولادخوزستان آماده مسابقه شوند.

شاگردان گل‌محمدی که موفق شدند در مرحله نخست این رقابت‌ها، ذوب‌آهن را در خانه با ۲ گل سعید صادقی شکست دهند، باید در خانه پذیرای فولادی باشند که باوجود تغییر در کادر فنی خود هنوز نتوانسته است به فرم مطلوب گذشته بازگردد.
 
جدال سخت پدیده و فولاد در یک هشتم نهایی جام حذفی
 
گل‌محمدی در بازی‌های اخیر خود نشان داده است که ترکیبش در لیگ برتر و جام حذفی باهم تفاوت‌هایی دارد و بی‌شک در بازی فردا هم این تغییرات بیشتر به چشم خواهد آمد.

یحیی گل محمدی  در مورد آمادگی باشگاه پدیده برای رویارویی با فولاد گفت:ما در شرایط مطلوبی نیستیم؛به علت مشکلاتی که وجود داشت برای این بازی مهم فقط یک جلسه تمرین کردیم و در آمادگی کامل نیستیم.
 
وی افزود: قطعا این بازی برای ما بازی آسانی نخواهد بودحریف ما حریف آسانی نیست،مهره های خوبی دارد و قطعا برای عبور از این مرحله انگیزه زیادی دارد.
 
سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد مصدومان و محرومان تیم گفت: محروم که نه اما یکی دوتا مصدوم داریم که نمتوانم نام آن ها را بگویم.
 
جدال سخت پدیده و فولاد در یک هشتم نهایی جام حذفی
تیم‌های فولاد و پدیده تابه‌اینجا ۸ بار رودر‌روی هم قرار گرفته‌اند که در این بازی‌ها هیچ‌گاه تیم پدیده نتوانسته است پیروز میدان باشد. ۴ بازی این ۲ تیم با تساوی به پایان رسیده و در ۴ بازی دیگر این تیم فولاد خوزستان بوده که برنده از زمین خارج شده است.
 
گفتنی است بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران محمدرضا اکبریان قضاوت دیدار پدیده-فولاد را برعهده خواهد داشت.
این دیدار فردا ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار