نماینده خراسان رضوی امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان مس سونگون خواهد بود.

فرش آرا به دنبال امتیاز گرفتن از قهرمان آسیابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با جدال حساس فرش‌آرا مشهد و مس سونگون از ساعت ۱۸ امروز در سالن شهید بهشتی مشهد، آغاز خواهد شد.
 
دیداری که بی‌تردید یکی از بازی‌های حساس این هفته محسوب می‌شود، چراکه مس‌سونگون و فرش‌آرا، ۲ تیم نزدیک به هم در جدول رده‌بندی هستند و البته باوجود یک بازی عقب‌افتاده تیم تبریزی، سونگونی‌ها با ۲۱ امتیاز در مکان سوم و فرش‌آرایی‌ها با ۱۹ امتیاز پنجم هستند.
 
شاگردان محسن حسن‌زاده هفته گذشته در بندرعباس توانستند با یک برد ۳ بر ۱ مقابل آذرخش این شهر اختلافشان را با تیم های مدعی بالای جدول کمتر کنند  آن‌ها که در این بازی جنجالی ۳ امتیاز شیرین به اندوخته‌های خود اضافه کردند، امروز با این هدف به زمین می‌روند که با گرفتن ۳امتیاز شیرین دیگر از مس‌سونگون در جدول بالاتر هم بروند.
 
سونگونی‌ها بعد از قهرمانی در آسیا دچار حواشی زیادی شده و از آن تیم متحد و یکدست سابق خود فاصله گرفته‌اند و با تغییرات زیادی که داشته‌اند، در آستانه بحران قرار دارند.
 
سونگونی‌ها که هفته گذشته در خانه خودشان مقابل سن ایچ ساوه با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شدند، از بخت خوش مشهدی‌ها زمانی به تور فرش خورده‌اند که از شرایط ایده‌آل خود فاصله دارند؛ اما نباید از حق گذشت که این بازی درهر‌حال جدالی سخت برای فرش‌آرا خواهد بود.
 
مهم‌ترین غایب امروز تیم فرش‌آرا، مسعود محمدی دروازه بان فرش آرا است اما باوجود حامد سنایی، دیگرگلر مشهدی‌ها، فرش‌آرا برای این بازی نگرانی چندانی ندارد.
 
فرش‌آرا در فصول گذشته درست هنگامی که باید با یک نتیجه درخشان مقابل تیم‌های بزرگ موقعیت خود را برای بالانشینی در جدول رده‌بندی لیگ برتر تثبیت می‌کرد، دچار لغزش می شد؛ اتفاقی که سبب شد مجید مرتضایی، سرمربی اسبق این تیم، بعد از آنکه گلایه مکرر هواداران را درخصوص عدم نتیجه‌گیری قاطع تیم بعد از چند سال حضور در لیگ برتر می‌دید، از سمت خود استعفا کند و حاضر به ادامه همکاری با مجموعه‌ای که پدرش مالک آن بود، نباشد.
 
فرش‌آرا سال بعد از جدایی مرتضایی با سرمربی غیربومی خود محسن خبیری باز هم میانه‌نشین جدول بود تا باز هم هیجان و استرس بالانشینی یا حتی در منطقه خطر‌بودن را از تماشاچیان خود بگیرد.
 
حال باید منتظر نشست و دید فرشی‌های مشهد این‌بار و در فاصله ۲ هفته مانده تا نیم‌فصل اول می‌توانند با یک برتری روحیه‌بخش و مؤثر مقابل قهرمان آسیا، به حضور در جمع ۵ تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه دهند یا همچون سال‌های قبل محکوم به میانه‌نشینی بی‌ثمر خواهند بود.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

میزبانی شهرآرا از قهرمان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.