نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی کشور در عرصه موشکی گفت:حمله موشکی ایران پیام روشنی به استکبار بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالرضا مصری، امروز پنج شنبه در مراسم متمرکز آغاز مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ در کرمانشاه در جمع بسیجیان اظهار داشت: ایمان و عمل صالح دو رکن اساسی بود که موجب شد این قطعه از زمین به رهبری امام راحل معنای کل زمین را به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه واژه های زیبایی در طول انقلاب نمایان شده است، افزود: یکی از آن واژه ها دفاع مقدس بود یعنی دفاع و مقاومت در برابر ظالم بر مبنای ارزشهای دینی و معنوی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در جنگ تحمیلی بیش از ۳۶ کشور دنیا دست به دست هم دادند که نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند امابا ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و مردم ایران نتوانستند به نقشه های شوم خود برسند.

وی ابراز داشت:با نگاهی به تاریخ ایران می توان فهمید که در طول ۲۰۰ سال گذشته جنگ تحمیلی تنها جنگی بود که دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را تصاحب کند.

مصری با بیان اینکه اقلیم های زیادی در طول جنگ های قبل از ایران جدا شدند، گفت: بحرین که استان چهاردهم ایران بود نمونه ای از آنهاست.

وی افزود:امروز آنچه که استکبار می خواهد به این کشور برگردد همان نظامهایی است که سرزمین و مردمان زیادی را در جنگ های مختلف از دست داد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول جنگ های قبل از انقلاب ۳ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۱۱ کیلومتر مربع از سرزمین ما توسط دشمنان تصاحب شد، گفت:در انقلاب تولدی رخ داد که امروز همه با نام آن آشنا هستیم، تولد بسیج با نفس مسیحایی امام(ره) بود.

وی بیان کرد:شکل گیری بسیج با حضور همه اقشار مختلف جامعه و برافراشته نگهداشتن علم انقلاب توسط آنها رعبی در دل دشمنان انداخته است که جرات دست درازی به انقلاب را ندارند.

مصری با بیان اینکه اگر علم در ثریا باشد امروز همین فرزندان بسیجی مرز و بوم به آن دست پیدا خواهند کرد، گفت:روزی همه دنیا را گشتیم که یک موشک به ما بدهند اما امروز این سربازان خط مقدم و فرزندان انقلاب در همین کرمانشاه با پرتاپ موشک به مقر دشمنان اسلام سیلی موشکی به آمریکا و استکبار زدند و خود آنها نیز پیام روشنی از این حمله موشکی گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ید و رهبری واحده در این کشور سبب شده که پیروز میدان باشیم، اظهار داشت:دشمن ورق جدیدی از جنگ را علیه کشور ما آغاز کرده که ۲ رکن دارد یک رکن رسانه ای و روانی و یک رکن اقتصادی و اگر بتوانیم در مقابل رکن اول مقاومت کنیم بدون شک رکن دوم بی اثر خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر دشمن نتواند از نظر رسانه ای و روانی با عناصر سست خود در دل مردم ما اندوه و ترس ایجاد کند تحریم اقتصادی بی اثر خواهد بود و این شعار نیست بلکه حقیقت محض است.

وی عنوان داشت: لیبی با آن همه امکانات طی یک هفته زیر و رو شد اما ۴۰ سال تمام استکبار مقابل حق قرار گرفته است و این وعده الهی است که حق پیروز خواهد شد.

مصری ابراز داشت:اگر همه دست به دست هم دهیم و نگذاریم این عناصر سست، رعب تحریم در دل ما بیندازند بدون شک در این جنگ نیز پیروز خواهیم شد.

وی گفت:البته ما از روز اول به برخی سیاست های اقتصادی ایراد گرفتیم و مخالف بودیم و اعتراضات ما سبب شد امروز در صدد اصلاح آن برآیند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود:تا به امروز حدود ۹۰ درصد از نقشه های شوم دشمن نتوانسته به توفیق نائل شود امروز با اینکه نقشه های شومی کشید و قرار شد یک شبکه در ترکیه و ایران دلارها را جمع کنند و از طریق ترکیه به آمریکا برای یهودیها حواله کنند، اگر پولشویی و fatf درست است چرا یقه آنها را نمی گیرند.

وی بیان کرد:دیروز ترامپ به حاکمان عربستات گفت اگر ما نباشیم ۲ هفته شما حاکم نخواهید بود اما ما با افتخار می گوییم بسیج نگهدار کشور ماست و با رهبری مقام عظمای ولایت مشت محکمی به دهان آمریکا خواهند کوبید و تا بسیج هست انقلاب ماندگار است.

انتهای  پیام/ز


شکل گیری بسیج با حضور همه اقشار مختلف جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.