فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به حضور مقتدرانه بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع همیشگی از کشور، دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرداربهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : همزمان با سراسر کشور اجتماع عظیم بسیجیان کرمانشاه با عنوان اقتدار عاشورایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع همیشگی از کشور، دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت : بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ و باشکوه 700 هزار نفری بسیجیان در سراسر ایران اسلامی، افزود: این اجتماع باشکوه در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور به همراه مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) با عنوان رزمایش و نمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در روز پنجشنبه، 12 مهرماه با حضور بسیجیان سراسر استان در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی گفت: این رزمایش در استان با حضور بیش از 40 گردان بیت‌المقدس، امام حسین (ع) و مجموعه گردان‌های فاتحین، امام علی (ع) و نمونه ای از اقشار مختلف بسیج از سراسر استان کرمانشاه بانظم و انضباط خاصی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیجیان با برگزاری این رزمایش و اجتماع بزرگ یک‌بار دیگر پیام وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و جانشین بر حق ایشان، مقام معظم رهبری بیعتی مجدد می‌کنند.

این یادگار دوران دفاع مقدس و همرزم شهیدان در پایان، تصریح کرد: همه وظیفه داریم تا با تفکر و عمل بسیجی به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کنیم تا توطئه‌های دشمنان خنثی و ایران اسلامی را با سربلندی در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی پیش ببریم و اقتدار کنونی که به واسطه خون شهدا حاصل شده را حفظ کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.