شرکت خودروسازی رنو به تازگی از خودروی لوکس خود به نام EZ-ulltimo در فرانسه رونمایی کرده است. EZ-ulltimo یک خودروی بدون راننده است.

تاکسی لوکس شما، رنو EZ-Ultimo، از آینده آمده است + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صنعت خودروسازی هر روز در حال پیشرفت است. این پیشرفت‌ها در زمینه‌های مختلف انجام می‌شود. سرعت، زیبایی، لوکس بودن و ... مواردی هستند که پیشرفت روی آن‌ها صورت می‌گیرد. البته هر کدام از این خودروها طیف خاصی از مردم را در بر می‌گیرند.

در صورت نیاز به یادآوری، خودروهای رباتیک هنوز هم در حال ساخت هستند و رنو یک مورد جدید برای اضافه شدن به این لیست دارد. خودروی جدید رنو تحول عظیمی در ساخت خودروهای لوکس ایجاد خواهد کرد.

رنو EZ-Ultimo خودرویی است که به این لیست اضافه شده و رنو آن را در نمایشگاه پاریس به نمایش گذاشته است. این یک وسیله نقلیه ای با سرعت بالا و بدون راننده است. خودروی رباتیک به معنای داشتن یک ربات نیست، فقط در صورت لزوم می‌توانید هوش‌مصنوعی آن را مورد استفاده قرار دهید.

هدف این نیست که مردم با استفاده از این خودرو، رانندگی را کنار بگذارند، بلکه ارایه یک تجربه «مطمئن» در مسیر رسیدن به مقصد، هدف اصلی سازندگان آن است. یک اتاق نشیمن بسیار راحت منحصر به فرد در داخل خودرو طراحی شده است. این اتاق نشیمن دارای صندلی چرخان و طراحی لوکس فرانسوی است. اگر این اطلاعات شما را به یاد خودرو کانسپت GM از دهه 1950 می‌اندازد، اشتباه نمی‌کنید. سازندگان این خودرو می‌گویند برخی چیزها از کانسپت GM در این خودرو تغییر نمی‌کنند. رنو می گوید حتی در داخل این خودرو از سنگ مرمر استفاده می‌کند. به وضوح، کم‌کردن وزن در خودرو هدف سازندگان نیست.

این خودو برقی و خودران است. رنو سرعت آن را در حدی قرار داده است که شما زیبایی بدنه آن را تخریب نکنید. EZ-Ultimo برای گفت و گوهای خصوصی طراحی شده برای همین از پنجره‌های سنتی طرفین خبری نیست. تجربه‌ی جا به جایی با این خودرو خارق‌العاده خواهد بود.

در ادامه عکس‌هایی از این خودرو لوکس و  زیبا مشاهده می‌کنید:

تاکسی لوکس شما، رنو EZ-Ultimo، از آینده آمده است + تصاویر

تاکسی لوکس شما، رنو EZ-Ultimo، از آینده آمده است + تصاویر

تاکسی لوکس شما، رنو EZ-Ultimo، از آینده آمده است + تصاویرتاکسی لوکس شما، رنو EZ-Ultimo، از آینده آمده است + تصاویر

تاکسی لوکس شما، رنو EZ-Ultimo، از آینده آمده است + تصاویر

تاکسی لوکس شما، رنو EZ-Ultimo، از آینده آمده است + تصاویر

 

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

جدیدترین خودروی بدون راننده رنو

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار