جشن عاطفه‌ها در گناوه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در گناوه مدیر کمیته امداد امام خمینی گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار شد که با هدف کمک به دانش اموازان بی بزاعت و بیازمند انجام شده و در بسته‌های چندمنظوره و با توجه به بیاز‌های این دانش امواز تحویل ان‌ها داده شده و بسته‌های جدید نیز در آینده نزدیک تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: کمیته امداد بیش از پنج میلون نفر را در سطح کشور تحت پوشش قرار دارد که در شهرستان گناوه نیز ۳۲۰۰ خانوار را تحت پوشش قرارداده ایم؛ و براساس نیازمندی‌های این خانوار‌ها ان‌ها را در سرفصل‌های مختلف تحت پوشش قرار داده ایم؛ که کلیه عملکرد‌های کمیته امداد در ۳۷ سرفصل است که نسبت به موضوع خدمات دهی به مددجویان و نیازمندان سازمان بندی شده است.

شمس الدینی گفت: ما در هرنوع موضوعی که خانواد‌های تحت پوشش نیاز داشته باشند خدمات دهی میکنیم و به ان‌ها خدمات میدهیم چه در بحث موضوعات قضایی و چه در بحث مسکن و پوشاک و اشتغال و کارافرینی و موضوعات مختلف دیگر ما امادگی داریم که به نیازمندان خدمات رسانی کنیم.

مدیر کمیته امداد امام گفت: در بحث مستمری به مددجویان کمیته امداد امسال علاوبر دریافت مستمری به ان‌ها یارانه آن‌ها نیز دو برابر شده و کلیه این پرداخت‌ها به صندوق امداد ولایت واریز و از ان طریق به مدد جویان پرداخت میشود.

شمس الدینی همچنین گفت: خانواده‌هایی که شرایط تحت پوشش را دارا نیستند، ولی نیازمند هستند، ان‌ها را نیز تحت عنوان تبصره ۱۴ تحت پوشش قرار میدهیم که به ان‌ها کد‌های مدد جویی داده میشود و خدماتی که در حد توان باشد به ان‌ها داده و یارانه ان‌ها نیز طبق مددجوان کمیته امداد دوبرابر میشود.

مدیر کمیته امداد گفت: در سال گذشته طبق تفاهم نامه‌ای که با سپاه پاسداران انجام شده تعداد ۵۰ واحد مسکن مددجویی در روستا‌های گناوه احداث شده و امسال نیز ۱۲۰ واحد دیگر احداث خواهد شد؛ که ۶۰ واحد ان در یکی دو هفته آینده شروع به ساخت میشود و همچنین طبق تفاهم نامه‌ای که اقای فتاح ریس کل کمیته امداد کشور با استاندار محترم انجام شده امسال ۱۰۰۰ واحد دیگر نیز احداث خواهد شد که ما سال قبل فقط خانواد‌های سه نفر به بالا را معرفی کرده بودیم و طبق این تفاهم نامه ما خانواد‌های دو نفره را نیز معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

جشن عاطفه‌ها در گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.