مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با شعار «هر مدرسه یک واحد نیکوکاری» فردا (چهارشنبه ۱۱ مهر) در ۸۰۰ مدرسه این استان برگزار می‌شود.

جشن عاطفه‌ها در ۸۰۰ مدرسه بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی افزود: مرحله اول این جشن ۱۵ و ۱۶ شهریور برگزار شد و مردم نیکوکار استان دو میلیارد تومان نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را در مدارس، تقویت روحیه نوع دوستی، انفاق و ایثار دربین دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: ۱۴۰ هزار پاکت جمع آوری کمک‌های دانش آموزان در مدارس توزیع شده است تا دانش آموزان کمک‌های خود را به همکلاسی‌هایشان در آن‌ها قرار دهند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با اشاره به بهره‌مندی هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز از خدمات این نهاد، بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری، دفتر‌های کمیته امداد و یا واریز کمک‌های نقدی به حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ نزد بانک ملی کمک‌هایشان را به دست این دانش آموزان برسانند.

لطفی افزود: با شماره گیری کد دستوری #۰۷۷* ۸۸۷۷ *، استفاده از نرم افزار‌های کاربردی، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، هم می‌توان در جشن عاطفه‌ها شرکت کرد.

انتهای پیام/ک

کمک دو میلیارد تومانی نیکوکاران بوشهری به جشن عاطفه‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.