این موجودات اسکلتی که با علم کینتیک ساخته شده اند از باد برای حرکت کنار ساحل استفاده می‌کنند.

اسکلت‌هایی که در باد حرکت می‌کنند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خبری که در ادامه آمده است واژه سینتیک به دفعات تکرار شده است. اما سینتیک چیست؟ سینتیک بررسی رابطه میان حرکت اجسام و دلایل آن، نیروها و گشتاورها، است. پس از نیمه قرن بیستم، واژه «دینامیک» (یا دینامیک تحلیلی) به طرز گسترده‌ای جایگزین «سینتیک» در کتاب‌های فیزیک شده است؛ واژه «سینتیک» هم‌چنان در مهندسی استفاده می‌شود.

این موجودات اسکلتی روی ساحل جان می‌گیرند و با بادها به حرکت در می‌آیند. تئو جانسن یک طراح سینتیکی است که این نوع جان بخشی را خلق کرده است. در 27 سال گذشته او در حال طراحی حیوانات از لوله‌های پلاستیک بازیافتی است. موجودات اسکلتی که او خلق می‌کند StrandBeest نام دارند و این اسم در زبان هلندی به معنی ، حیوانات ساحل است.

هر کدام از این حیوانات یک ستون فقرات دارد که کار به حرکت درآوردن آن‌ها را بر عهده دارد. نسبت بین ستون فقرات و پاها کد DNA هر کدام از حیوانات است. با این کد می‌شود این حیوانات را باز تولید کرد.

این تولید دوباره، با دستگاه چاپ سه‌بعدی انجام می‌شود. استفاده از چاپ‌گر سه‌بعدی برای هنر جانسن مانند یک انقلاب است. با این تکنولوژی حیوانات ساحلی او می‌توانند در مکان‌هایی غیر از ساحل زندگی و حرکت کنند. این حیوانات اسکلتی در ابعاد مختلف ساخته شده اند. او با استفاده از تکنولوژی چاپ سه‌بعدی می‌تواند تعداد بیشتری از سازه‌هایش را با دقت بالاتر تولید کند و این امر بهترین اتفاق برای او است.

در ادامه فیلمی از این حیوانات ساحلی را به همراه جانسن، طراحشان، مشاهده می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

موجودات اسکلتی که در ساحل حرکت می‌کنند

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار