مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شنبه هفته آتی برای پیگیری ایراد‌های ورزشگاه آزادی از این مجموعه بازدید می‌کنند.

بازدید مسئولان فدراسیون فوتبال از ورزشگاه آزادی برای رفع موانع میزبانی فینال لیگ قهرمانانبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه با تک گل علی علیپور که دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، حریفش را شکست دهد تا درآستانه حضور در فینال این رقابت‌ها قرار بگیرد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ اول آبان باید بازی برگشت این مرحله را در ورزشگاه آزادی مقابل حریف قطری برگزار کنند و در صورتی که پرسپولیس این بازی را هم به با موفقیت پشت سر بگذارد باید برای میزبانی دیدار فینال معایبی که اکنون ورزشگاه آزادی دارد رفع شود.

روز گذشته حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود ناظران AFC از ورزشگاه آزادی حدود ۲۰۰ ایراد ریز و درشت گرفته اند و برای دیدار فینال لیگ قهرمانان که با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و به احتمال فراوان یوفا برگزار می‌شود، باید این ایراد‌ها برطرف شود.

هرچند طبق اعلام یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایراد‌های ورزشگاه آزادی زیاد نیست و AFC حدود ۱۰ تا ۱۵ ایراد اساسی به این ورزشگاه گرفته، اما قرار است شنبه هفته آینده مسئولان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس برای پیگیری این ایراد‌ها و رسیدن به راه حلی برای رفع آن‌ها از این ورزشگاه بازدید کنند تا در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان، دیدار برگشت این مرحله در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) به شکل مطلوبی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.


بیشتر بخوانید: قلیچ: خدا پرسپولیس را بغل کرده و تا قهرمانی این تیم در آسیا زمین نمی‌گذارد 

پیروزی متفکران بر متمولان/ پرسپولیس ایران چگونه از سد قطر گذشت؟

یزدانی: گل السدقطر به پرسپولیس ایران مردود بود


انتهای پیام

ایرادهای ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا رفع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
این ورزشگاه ، ورزشگاه نیست که
آخرین اخبار