پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: مطمئن باشید پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان می شود چراکه خدا این تیم را بغل کرده و تا قهرمانی در آسیا زمین نمی گذارد.

وحید قلیچ پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تاکنون چنین بازی‌ای از پرسپولیس ندیده بودم و به یاد ندارم بازیکنان تمام خطوط تا این حد عالی بازی کرده باشند. آن‌ها باید ارتباط و همکاری ژاوی با نفرات تهاجمی السد را قطع می‌کردند که خداراشکر چنین کاری هم انجام دادند. پرسپولیس سوار بازی بود و حتی موقعیت‌های مسلم گلزنی بیشتری از حریف داشت.

او ادامه داد: السد از گل خوردن ترس داشت، اما خوشبختانه این گل را هم دریافت کرد. باید در بازی برگشت مراقب باشیم گل نخوریم و اکنون پرسپولیس دلهره گل نخوردن دارد. السد در تهران چیزی برای از دست دادن ندارد و برای حمله کردن به زمین می‌آید، اما بی شک برانکو برای موفق شدن تیمش در دیدار برگشت هم تدابیر خاصی دارد.

مربی دروازه بان‌های اسبق پرسپولیس درباره احتمال قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در صورت صعود به فینال و قدرت تیم‌های شرق این قاره بیان کرد: خدا بازیکنانی مانند علی دایی، خداداد عزیزی، کریم باقری، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را با حضور در فوتبال اروپا بغل کرد، اکنون هم خدا پرسپولیس را بغل کرده است. هیچ کس فکر نمی‌کرد این تیم بتواند السد را در دوحه شکست دهد، اما با یاری خدا این اتفاق رخ داد. اکنون هم خدا پرسپولیس را بغل کرده است و این تیم را تا زمان قهرمانی آسیا زمین نمی‌گذارد. مطمئن باشید پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود.

قلیچ با اشاره به عملکرد علیرضا بیرانوند مقابل السد اظهار داشت: بیرانوند خوب بازی کرد و نمی‌توان از او ایراد گرفت. درباره گل مردود السد باید کارشناسان نظر بدهند، اما یک دروازه بان باید حواسش باشد در صورتی که مهاجم حریف نزدیک به او است، توپ رادر سینه اش نگه دارد تا آن بازیکن فاصله بگیرد. با این وجود بیرانوند نمایش خوبی مقابل السد داشت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: پیش از بازی هم گفتم هرچند پرسپولیس بازیکنانی مانند کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و حسین ماهینی را در ترکیب ندارد، اما بیرانوند باید نشان دهد بی جهت دروازه بان اول تیم ملی نیست که خوشبختانه در این راه موفق بود.

قلیچ درباره غیبت شجاع خلیل زاده در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: مانده ام واقعا کی روش عملکرد شجاع خلیل زاده را نمی‌بیند. او در کنار سید جلال حسینی عملکرد بی نظیری در مقابل مهاجمان زهردار السد داشت.

او درباره دیدار برگشت پرسپولیس و السد گفت: بازی رفت برای پرسپولیس به مراتب سخت‌تر از دیدار رفت است چراکه السد باید به سیم آخر بزند، اما برانکو بلد است چگونه نبض بازی را دست بگیرد و بی شک از همین حالا به آن بازی هم فکر می‌کند.


بیشتر بخوانید: پیروزی متفکران بر متمولان/ پرسپولیس ایران چگونه از سد قطر گذشت؟ 

پرسپولیسی‌ها بدون برانکو وارد ایران شدند +عکس

طلسم بزرگی که پرسپولیس شکست


انتهای پیام/

اظهارات وحید قلیچ درباره دیدار  السد-پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نصیر
۲۰:۲۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
به کوری تو(قلیچ)شما هیچ گلی سر پرسپولیس زمان بازیگری نزدی.تادیروز مخالف برانکو بودی ودر تقابل با کیروش همیشه طرف کیروش را گرفته و برانکو را تخریب کردی.لطفآساکت.خائن
Sweden
بابک
۱۹:۰۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
خدا یا فدراسیون لنگی ؟‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
این و خوب اومدی خداییش بازی برگشت نخواهند توانست السد و ببرند اگرم برن فینال چیزی برا گفتن ندارن
آخرین اخبار