کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب امروز با حضور بیش از ۳۰۰ جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در بابل آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سید ابراهیم کتابچی دبیر علمی کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب در حاشیه کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب، گفت: ۸۵ مقاله در حوزه‌ های نوین علوم مغز و اعصاب در این کنگره به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌ شود.

وی با بیان اینکه در این کنگره‌ علمی بین المللی درباره جدیدترین و به روزترین مطالعات حوزه جراحی مغز و اعصاب دنیا تبادل نظر می‌شود، افزود: تومور‌ها، اخلاق پزشکی، علوم پایه، نوروواسکولار (جراحی‌ های عروق مغز و نخاع)، ستون فقرات، تروما و سایر مقالات را محور‌های هفت گانه این کنگره است.

دبیر علمی کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب همچنین با اشاره به حضور محققان به نام مغز و اعصاب ایران  در کشورهایی، چون استرالیا، آلمان، فرانسه، امریکا و ترکیه در این کنگره بین المللی گفت: روش‌های جدید جراحی دیسک، جراحی مغز، عروق مغز و ستون فقرات، روش‌های باز کردن مغز، جراحی تومور و قاعده مغز، جراحی اعصاب کودکان، ضربه‌ های سر، ضایعات اعصاب محیطی و جراحی بین دانشمندان ایرانی و بین المللی بحث و بررسی می‌ شود.

کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات از امروز به مدت سه روز در بیمارستان آیت الله روحانی بابل در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ م

آغاز کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار