شرکت سامسونگ در مدت زمان جولای تا سپتامبر 2018 هجده درصد افزایش سود داشته است.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ یکی از پردرآمدترین برندهای جهانی در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند است. این شرکت طیف‌های مختلف گوشی از جمله محصولات میان‌رده، پایین‌رده و بالارده یا همان پرچمدار را تولید کرده و از این حیث انواع گوشی‌ها را با مبالغ گوناگون از محصولات 150 دلاری گرفته تا پرچمدارانی که بیش از 1000 دلار قیمت دارند را به کاربران عرضه می‌کند.

طی چند سال اخیر به دلیل گوشی‌های نسبتا خوب و با کیفیتی که مسئولان سامسونگ عرضه کرده‌اند شاهد افزایش میزان سود و درآمد این شرکت کره‌ای بوده‌ایم، اگرچه در مقاطعی روند نزولی نیز داشته است. به تازگی نیز آمار سوددهی سامسونگ در سه‌ماهه سوم سال 2018 منتشر شده است که نشان از رشد 18 درصدی آن دارد.

به گزارش رویترز میزان سود حاصل از فروش پردازنده‌های سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2018 یعنی از بازه زمانی ماه جولای تا سپتامبر، 18 درصد افزایش داشته است و این امر باعث افزایش درآمد 3.7 درصدی این شرکت شده است. گفتنی است؛ این افزایش سوددهی مربوط به بخش ساخت پردازنده‌های سامسونگ است، در حالی که میزان درآمد این شرکت از تولید گوشی نسبت به سه ماهه قبل کاهش داشته است.

با این تفاسیر درآمد شرکت سامسونگ در این بازه زمانی به 15.5 میلیارد دلار رسیده است که شامل فروش گوشی، فروش پردازنده و فروش صفحه نمایش‌های OLED می‌شود. هرچند مسئولان سامسونگ در سه ماهه چهارم سال 2018 عرضه گوشی هوشمند Galaxy Note9 را در دستور کار خواهند داشت و ممکن است فروش این پرچمدار پرطرفدار بتواند میزان کاهش درآمد حاصل از فروش گوشی‌های این شرکت در 9 ماه اول سال 2018 را جبران کند.

 


بیشتر بخوانید: پنج دلیل بسیار مهم برای آن که آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل را نخرید!


انتهای پیام/

شرکت سامسونگ در ربع سوم سال 2018 با افزایش سود 18 درصدی مواجه است

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار