مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: 52هزار و 59 نفرساعت آموزش های مهارتی در شش ماهه امسال در پادگان های استان به سربازان وظیفه عمومی ارائه شده است.

توانمندسازی سربازان وظیفه در دوره خدمتبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یاور محمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: این میزان آموزش به منظور احراز شرایط اشتغال جوانان بعد ازخدمت مقدس سربازی با برگزاری دوره های آموزشی برای 378 نفر ارائه شده است.

وی اضافه کرد: به منظور توانمندسازی سربازان وظیفه در دوره خدمت و کسب مهارت آموزی سربازان برای ورود به بازار کار و اشتغال بعد از پایان دوران سربازی، آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های سطح استان به صورت گسترده ارائه می‌شود.
 
محمدی اظهار داشت: کسب مهارت به افراد جویای کار اعتماد به نفس داده و زمینه خلاقیت و نوآوری را فراهم آورده و می تواند باعث ارائه ایده و ابتکار جدید در حوزه اقتصاد شود.

اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه با 20مرکز آموزش دولتی، 33کارگاه ثابت شهری، 17کارگاه سیار شهری، 18کارگاه روستایی، یک کارگاه جوار صنعت، چهار کارگاه صنایع ضمن کار و صنوف، سه کارگاه جوار دانشگاه، 15 کارگاه جوار پادگان و 14کارگاه زندان، آموزش های فنی وحرفه ای را در حوزه های خدمات، صنعت، فرهنگ، هنر و کشاورزی ارائه می دهد.

انتهای پیام/ز

ارائه آموزش های مهارتی در پادگان های استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.