سوسن رشیدی قهرمان 12 دوره کیگ بوکسینگ کشور گفت:من با افتخار می گویم عشایر هستم   زندگی من همچون دیگر عشایر سپری می شد با این تفاوت که من از هفت سالگی به ورزش علاقمند شدم .

سوسن رشیدی قهرمان 12 دوره کیگ بوکسینگ کشور  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت:  بخاطر ورزش دست فروشی کردم  انقدر درد کشیدم خوشحالی برایم معنی ندارد ، تنها هدفم شرکت در مسابقات جهانی و کسب مدال است  تا بتوانم پرچم ایران را به اهتزاز درآورم. 
 
 ورزشکار کرمانشاهی گفت:من با افتخار می گویم عشایر هستم  متولد سال 1371 هستم و همیشه با افتخار از اینکه در ایل زندگی کردم صحبت می کنم  زندگی من همچون دیگر عشایر سپری می شد با این تفاوت که من از هفت سالگی به ورزش علاقمند شدم .

 وی افزود:ان موقع البته بیشتر دویدن را دوست داشتم اما برای من رشته های رزمی واقعا جذابیت داشت و خیلی مهم بود این علاقمندی هم به مرور زمان در من بوجود آمده بود وقتی برای گذراندن امتحانات پایان سال در ماه خرداد به خانه اقوام در شهر می رفتم فیلم می دیدم و تلویزیون تماشا می کردم و علاقمندی رشته های رزمی در من بیشتر شد و با توجه به فیلم های بروسلی واقعا با علاقه کیگ بوکسینگ را انتخاب کردم .

سوسن رشیدی گفت:البته که در آن زمان ورود به عرصه ورزش برای دختران به سادگی امروز نبود اما من پدر و مادر و خانواده را مجاب کردم و علاقمندی خود را برای انها شرح دادم ولی واقعا سخت بود و آن زمان دیدگاه خوبی برای ورزش ما وجود نداشت.
 
 بهرام بهروش ریاست هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی  گفت: روستا نشینانی همچون شما با گرفتن مدالهای رنگارنگ الگویی هستید برای روستائیان و عشایرین این مرز و بوم ، استعدادهای خود جوشی که در روستاها داریم با ظرفیت و پتانسیل بالا کم نیستند و من به نوبه خودم از شما کمال تقدیر و تشکر را دارم ، انشالله شما را در میادین جهانی و با کسب مدال ببینیم 

انتهای پیام/ز


  سوسن_رشیدی اکنون نامی آشنا در عرصه ورزش کشور محسوب می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.