دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که چند روز پیش طی مصاحبه‌ای وعده کاهش نرخ ارز را داده بود در صفحه اینستاگرام خود در این باره توضیحاتی ارائه داد.

وعده رضایی در مورد کاهش نرخ ارز محقق شد+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای اخیر قیمت دلار در کمتر از دو هفته از ۱۴ هزار تومان به بیش از ۱۹ هزا تومان رسید و بسیاری از افراد برای افزایش سرمایه خود به خرید این ارز پرداختند. در روز گذشته  در حالی که  قیمت دلار در آستانه  تجربه نرخ ۲۰ هزار تومان بود، با نزول ناگهانی و ورود قیمت خود به کانال ۱۴ هزار تومان  سبب شد تا دارندگان ارز خانگی  اقدام به فروش اسکناس های دلار خود کنند تا با کاهش نرخ دلار متضرر نشوند.

در همین راستا محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص نظام مطلبی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشرکرد:

"ایجاد حباب در بازارهای #سرمایه، #ارز و #پول و ترکیدن آن در همه کشورها ممکن است اتفاق بیفتد. هرچند سفته بازان وسرمایه‌داران حباب‌ می‌سازند، ولی حجم این حباب و شدت ترکیدن آن به مدیریت و سیاست های اقتصادی دولت‌ها بستگی دارد.

اگر سیاست‌های ارزی وپولی دولت بهتر تنظیم می شد، حباب از ٧ تا ١٠ هزارتومان بزرگتر نمی‌شد و در موقع ترکیدن هم پایین تر می‌آمد.

چند روز پیش درمصاحبه با #خبرگزاری_فارس گفتم که نرخ ارز پایین می آید: «سرانجام پایانی برای نرخ ارز خارجی وجود دارد. بحران‌های پولی در نهایت، سقف مشخصی دارند و نقطه امیدواری در همه بحران‌ها، برگشت پذیری نرخ‌ پول‌ خارجی است». #محسن_رضایی"

وعده رضایی در مورد کاهش نرخ ارز محقق شد+ تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
درود بر رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
دلار بالای ۶۰۰۰تومان را نمی توان به جامعه قبولاند مردم ایران داشتند هوشمندانه به قیمت ها نگاه می کردند اگر دلار پایین نیاید اثرات ویرانگر آن از سال ۹۸شروع می شود فقط حقوق کارمندان باید با دلار ۲۰۰۰۰ تومان حداقل باید ۷ برابر یعنی ۲۰۰۰۰۰۰۰بیست میلیون شود دولت از کجا بیاورد چنان هزینه های جامعه سرسام آور می شود و قابل پیش بینی نیست هرچه زودتر بهتر خواهد شد.
آخرین اخبار