محمد باقر قالیباف با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، به مردم محوری و مردم باوری در حادثه تروریستی اشاره کرد.

پست اینستاگرامی شهردار پیشین تهران درباره #گلوله‌های_کور_تروریستیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، به رسم هر سال نیروهای ارتش و سپاه در رژه مخصوص این روز به نشانه نمایش اقتدار و حضور آماده در صحنه حاضر شدند. اما دقایقی از شروع این رژه در اهواز 4 تروریست با شلیک خود مراسم را به هم ریختند.

نیروهای تروریستی با نفوذ به نیروهای رژه رونده و تیراندازی به نیروهای سپاه و مردمان بی دفاع باعث شهادت تعدادی از هموطنان و سربازان وطن شدند.

در همین راستا محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهردار پیشین تهران مطلبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. قالیباف در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پیروزی ما، چه در ایام انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و چه در هر دستاورد مهمی که در چهل سال انقلاب به آن دست یافتیم، مرهون توجه و اتکا به دو اصل است: باور به مردم، ظرفیت و توان حل مسأله آنها از یک سو و ایمان به خدا، سنتهای الهی و اسلام نابی که امام خمینی (ره) آن را برایمان تبیین کرد.
.
درست در نقطه مقابل، هرجا شکست و چالش جدی اتفاق افتاد از عدم توجه به همین دو اصل بود: یا از خدا و سنتهای الهی و اسلام دور شدیم و یا از مردم فاصله گرفتیم، به آنها توجه نکردیم و از توانشان بهره نبردیم.
.
اگر امروز می‌بینیم که دشمن مردم را هدف #گلوله‌های_کور_تروریستی قرار می‌دهد، اگر علیه مردم اقدام به تحریم می‌کند، اگر با مسموم کردن فضای روانی سعی در القای ناامنی و تشدیدِ مشکلات معیشتی می‌کند، دلیلش روشن است: او به دنبال قطع یکی از دو بال پرواز و اوج گرفتن انقلاب اسلامی و ایران عزیز است؛ بالِ مردم‌باوری و مردم‌محوری. او می‌خواهد انقلاب، بدون مردم بشود و مردم از انقلاب جدا شوند و دل بِبُرند. این آرزو با صاحبانش به گور خواهد رفت.
#مردم‌باوری
#مردم‌محوری
#دفاع‌مقدس "

پست اینستاگرامی شهردار پیشین تهران درباره #گلوله‌های_کور_تروریستی

پست اینستاگرامی شهردار پیشین تهران درباره #گلوله‌های_کور_تروریستی

پست اینستاگرامی شهردار پیشین تهران درباره #گلوله‌های_کور_تروریستی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار