مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 12 هزار و 330 تن آرد در روستاهای استان توزیع شده است.

توزیع بیش از 12 هزار تن آرد روستایی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا عباسی ، مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با اشاره به اینکه ازابتدای امسال 12 هزار و 332 تن آرد خبازی و خانه‌پزی توسط شبکه تعاون روستایی در تمام روستاهای این استان توزیع شده است افزود: از این میزان بیش از 2 هزار و 790 تن آرد خانه‌پزی روستایی و 9 هزار و 542 آرد خبازی در بین نانوایان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان و کشاورزان و همچنین براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می‌کند.

عباسی با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند، اعلام کرد: خدمات‌رسانی به کشاورزان و روستائیان از مهمترین فعالیت‌های شبکه تعاونی روستایی استان همدان محسوب می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان بیان کرد: شبکه تعاون روستایی همدان بیش از 72 واحد فروشگاه مصرف روستایی را در روستاهای استان به‌صورت فعال دارد.

وی هدف از توزیع آرد بین روستائیان را ارائه خدمات بهتر و در راستای حمایت از روستائیان دانست و گفت: از مهمترین مزایای این اقدام تعاونی‌های روستایی، کاهش رفت و آمد روستائیان، صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.


انتهای پیام/ج

توزیع بیش از 12 هزار تن آرد روستایی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.