نیروی انتظامی برای رفع ابهام تعدادی از خبرنگاران را فراخواند و موضوع بازداشت منتفی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یک منبع آگاه امروز سه شنبه اظهار کرد: نیروی انتظامی برای رفع ابهام و بیان توضیحات برخی از خبرنگاران و فعالان رسانه در جهرم را فرا خواند و با دستور قضایی این افراد بلافاصله آزاد شدند.

برخی محافل خبری در روز‌های گذشته از دستگیری ۳ خبرنگار و ۳ فعال رسانه‌ای در شهرستان جهرم برای انتشار فیلم تیراندازی به کامیون‌های حامل بار خبر داده بودند.

همچنین علیرضا صحرائیان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم به سنگ پرانی که در روز‌های گذشته به برخی از خودرو‌های سنگین حامل بار در این شهرستان صورت گرفت اشاره کرد و افزود: هم اینک امنیت در راه‌های اصلی و فرعی این منطقه به طور کامل برقرار و تردد وسایل نقلیه در آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ظرف روز‌های گذشته ۲ مورد حمله به خودرو‌های سنگین و یک مورد سنگ پرانی در محدوده شهرستان جهرم گزارش شد، تصریح کرد: در حادثه سنگ پرانی به یک دستگاه کامیون، راننده این وسیله نقلیه از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس نیز بیان کرد: ۳۵ نفر به اتهام اخلال در نظم و امنیت و مخل حمل و نقل جاده‌ای در این استان دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه قانونگذار اجازه تعقیب کیفری در مورد برهم زنندگان امنیت جاده‌ها را داده است، افزود: اتهام بر هم زنندگان امنیت جاده قطاع الطریق (راهزنی) و افساد فی الارض است.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: برهم زنندگان امنیت جاده‌ها که به اشکال مختلف یا با استفاده از سلاح‌های گرم و سرد اقدام به زد و خورد با رانندگان و ایجاد ترس و وحشت برای آنان و اخلال در امنیت افراد و راه‌ها می‌کنند، بر اساس قانون به اتهام قطاع الطریق و افساد فی الارض تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و می‌گیرند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ن

اصحاب رسانه در جهرم دستگیر نشده اند

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار