عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه 23 درصد نسبت به آنچه پیش بینی شده بود کسری بودجه نقد و غیر نقد داریم، گفت: در حال حاضر 4 هزار میلیارد تومان کمبود بودجه داریم.

کاظمی / 4 هزار میلیارد تومان کمبود بودجه داریمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران در نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، پس از ارائه گزارش رسولی در خصوص هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری در ماه‌های تیر و مرداد 97 اظهار کرد: در این دو ماه 23 درصد نسبت به آن چه پیش بینی شده بود، کسری بودجه نقد و غیر نقد داشتیم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران تصریح کرد: 4 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم و باید هر چه سریعتر در مصوبات گذشته بحث غیر نقد را فعال کنیم.

فراهانی تأکید کرد: بخشنامه سال گذشته نجفی هیچگاه موجب نشد که در مصوبه شورا درباره دستورالعمل غیر نقد خللی وارد شود.

وی افزود: بخشنامه نجفی در زمان کوتاه جهت ساماندهی بحث غیر نقد بود و الزامی برای توقف جریان غیر نقد نیست، لذا شهرداری تهران از این موضوع شکایت دارد و اجازه توافق دریافتی غیر نقد برایشان امکان پذیر نیست.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران تصریح کرد: این بخشنامه به هیچ عنوان به لحاظ قانونی به عنوان نقض مصوبه شورای شهر نیست.

فراهانی با بیان اینکه آن بخشنامه ناظر بر این بود که تنها در مدت کوتاه این اتفاق رخ دهد تا این ساماندهی انجام شود، گفت: ما نمی‌دانیم بخشنامه جدید تا چه زمانی اعلام می‌شود و تا زمان نهایی شدن دو ماه زمان می‌برد و من تقاضا دارم بر اساس دستورالعمل سابق مصوبه شورا اعلام شود که جریان غیر نقد به راه بیفتد تا شهر بیش از این معطل نشود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار