مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: سیل ۲۲۷ میلیارد ریال خسارت به راه‌ها و جاده‌های گیلان وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در پی بارش شدید باران، طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب در شهرستان‌های آستارا، رضوانشهر، تالش، ماسال و صومعه‌سرا، ۲۲۷ میلیارد ریال خسارت به راه‌ها و جاده‌های گیلان وارد شد.

وی با اشاره به اینکه از زمان وقوع سیل در مناطق غربی استان تاکنون اکیپ‌های راهداری به همراه ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در مناطق سیل زده مشغول فعالیت و بازسازی هستند افزود: به جز محور پونل به خلخال بقیه راه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد به سهولت انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در حال حاضر استان گیلان دارای ۶ محور اصلی شامل آزاد راه لوشان‌- قزوین، جاده قدیم لوشان- قزوین، منجیل- طارم، چابکسر- رامسر، آستارا- اردبیل و خلخال- اسالم است.

محمد رضا نازک کار تلفن گویای ۱۴۱ و ۳۳۳۱۱۱۱۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان را آماده دریافت هرگونه نظر و انتقاد اعلام و تصریح کرد: علاوه بر این مردم و رانندگان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۱۴۱ نیز از وضعیت راه‌های گیلان باخبر شوند.

انتهای پیام/م.ع

سیل به راه‌های گیلان ۲۲۷ میلیارد ریال خسارت وارد کرد

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.