رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: با توجه به 40 سالگی انقلاب اسلامی ، بزرگداشت روز سیزده آبان امسال باید هر چه باشکوه تر برگزار شود.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در جلسه هماهنگی برگزاری روز 13 آبان و جشن های 40 سالگی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،   با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت : در سال های قبل حضور باشکوه مردم را در مراسمات 13 آبان و راهپیمایی ها شاهد بودیم و امسال به جهت اینکه در 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم باید این مراسم ها هر چه باشکوه تر برگزار شود و این جلسات به منظور باشکوه برگزار شدن این مراسم ها برگزار می شود.

وی افزود : با توجه به اینکه در روز 13 آبان مرحله دوم تحریم های آمریکا علیه ایران شروع می شود باید مراسم روز 13 آبان هر چه باشکوه تر برگزار شد

قندهاری اظهار داشت: شورای سیاست گذاری و راهبری 40 سالگی انقلاب به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و حضور استاندار سمنان تشکیل شده و به دستور این شورا 13 کارگروه در این خصوص در استان تشکیل شده است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: برنامه های 13 آبان امسال به دو شکل تبیینی برای مردم و آیینی در دانشگاه ها و حوزه ها و مراکز علمی استان برگزار می شود .

انتهای پیام / ذ

 جزئیات برنامه ریزی برای برگزاری مراسم روز سیزده آبان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار