نماینده مردم قم گفت: مجلس شورای اسلامی هم در مباحث پشتیبانی و بودجه از نیروهای مسلح دفاع می‌کند.

مجلس در مباحث بودجه‌ای از نیروهای مسلح دفاع می‌کنداحمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اقدام انتقام جویانه سپاه مبنی بر هدف قرار دادن مواضع مقر تروریست‌های حادثه اهواز، اظهار کرد: حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌های حادثه اهواز، اقدام بزرگی بوده و در راستا انتقام از دشمنان ملت ایران انجام شده است.

وی افزود: دنیا بداند که اگر کسی بخواهد کوچک‌ترین آسیبی به ملت ایران برساند، سیلی محکمی خواهد خورد و اقدام اخیر سپاه در هدف قرار دادن گروه‌های تروریستی در همین راستا انجام شده است.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از اقدام انتقام‌جویانه سپاه در نابودی تروریست ها حمایت و قدردانی می‌کند، تصریح کرد: نیروهای مسلح همیشه در کنار ملت ایران بوده‌اند و مجلس نیز از اقدامات این عزیزان حمایت می‌کند.

امیرآبادی فراهانی گفت: وظیفه پاسخ به اقدام خرابکارانه دشمنان بر عهده نیروهای مسلح است و قطعا مجلس شورای اسلامی هم در مباحث پشتیبانی و بودجه از نیروهای مسلح دفاع می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بخش عمده‌ای از پرونده‌های مفاسد اقتصادی توسط سازمان اطلاعات سپاه پیگیری می‌شود، همچنین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هم در راستای مسائل عمرانی اقدام بزرگی در ساخت پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس داشته و کشور را از واردات بنزین که از پاشنه آشیل‌ دوران تحریم‌های اوباما بود، به نوعی خودکفا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار