وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز علی رغم فشارهای اقتصادی شاهد افزایش افتتاح کلاس‌های درس در استان‌های کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم افتتاح همزمان و متمرکز 1700 فضای آموزشی، ورزشی و پرورشی (با ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و سید محمد بطحايی وزير آموزش و پرورش صبح امروز در مدرسه فرزانه ۳ برگزار شد.

در این مراسم بطحایی با اشاره به اینکه اظهار کرد: امروز ۸ هزار کلاس درس افتتاح می‌شود و سال گذشته در چنین روزی ۵ هزار کلاس داشتیم که این موضوع جهشی قائل توجه در تامین فضای آموزشی به شمار می‌رود که این مهم با همت خیرین و عنایت دولت بوده است.

ضرورت وجود فضای آموزشی و پرورشی با کیفیت

وی ادامه داد: وقتی از مدرسه محلی برای زندگی دانش آموزان نام بردیم وجود فضای آموزشی و پرورشی مناسب و با کیفیت برای این مهم ضرورت دارد که امروز شاهد افتتاح ۱۷۰۰ پروژه هستیم و تا پایان سال ۲ هزار کلاس درس دیگر هم اضافه می شود تا بخشی از کاستی ها را جبران کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز ۵۰ درصد مدارس و کلاس‌های درس در کشور به دست خیرین تقدیم نظام شده است که امیدوارم این مسیر با شتاب بازسازی و نوسازی شوند و مدارس ایمن را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار