شرکت لنوو با انتشار تصویری از چهارگانه بودن دوربین گوشی هوشمند Lenovo Z5 Pro خبر داد.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه رقابت بین شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند بسیار تنگاتنگ است و مسئولان هر شرکت سعی می‌کنند با ایده‌ای جدید و تبلیغات گسترده، طیف زیادی از کاربران را به سمت خود جلب کنند.

مدتی پیش شرکت سامسونگ از گوشی جدید و پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 9 رونمایی کرد، پس از آن شاهد مراسم پر زرق و برق رونمای از آیفون‌های 2018 اپل بودیم، اندکی قبل از آن نیز اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین سه گانه معرفی شد؛ این موضوع در حالی رخ داد که دوربین‌های دوگانه کم کم داشتند جای خود را میان طرفداران بازمیکردند.

اما به تازگی اخبار عجیب دیگری منتشر شده است و طی آن شرکت لنوو مدعی شده است که قصد دارد اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین چهارگانه را طراحی و عرضه کند! این اتفاق از این جهت بسیار حائز اهمیت است که هنوز یک سال از معرفی دوربین‌های سه گانه نگذشته بود و توقع می‌رفت تا مدت دو سه سال تحول جدیدی در بخش دوربین گوشی های هوشمند نداشته باشیم، اما شرکت لنوو توانسته به خوبی روی موج این تبلیغات سوار شده و گوشی جدید خود را با قابلیتی جدید معرفی کند.

گوشی هوشمند جدید لنوو که قرار است Lenovo Z5 Pro نام‌گذاری شود با تصویری تبلیغاتی که روی آن عکس چهار دوربین به شکل مربعی نقش بسته است معرفی شده است و این موضوع می‌تواند سود زیادی برای شرکت Lenovo داشته باشد. گفتنی است؛ پیش از این گفته می‌شد ممکن است گوشی Mate 20 شرکت هواوی نیز به فناوری مشابه مجهز باشد، اما در حال حاضر نکته حائز اهمیت این است که فعلا شرکت لنوو گوی سبقت را از هواوی ربوده است.

در ادامه نیز تصاویر تبلیغ شده مربوط به گوشی Lenovo Z5 Pro را مشاهده می‌کنید که در آن به وضوح دوربین چهارگانه اصلی به تصویر کشیده شده است:

فناوری


بیشتر بخوانید: اپل به مدت دو ماه به مشتریان آمریکایی خود اشتراک رایگان iCloud می‌دهد


انتهای پیام/

گوشی Lenovo Z5؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه را ببینید +تصویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار