روند اجرای پروژه شبکه های آبیاری جامیشان بررسی شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با هدف بررسی روند پیشرفت اجرای پروژه شبکه های آبیاری جامیشان، شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان صحنه، بخشدار دینور، مهندس حسنی مدیر آب و خاک سازمان، مهندس نوروزی مدیر جهادکشاورزی شهرستان صحنه و پیمانکاران برگزار گردید از نزدیک شاهد روند پیشرفت این پروژه و راهکارهای حل مسائل و مشکلات طرح را بررسی کردند.

شهبازی طی سخنانی به اهمیت اجرای این پروژه در زمان معین شده پرداخت و گفت: اجرای شبکه های فرعی باعث رونق و توسعه کشاورزی منطقه می شود لذا همه باید برای دستیابی به اهداف تعیین شده، سازمان جهاد کشاورزی را یاری دهند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه یاری و همکاری کشاورزان بسیار مهم بوده از مسئولین محلی بابت پیگیری حل مشکلات و تسریع در اجرای پروژه تقدیرکرد.

در این جلسه فرماندار شهرستان صحنه و بخشدار دینور نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات سازمان جهاد کشاورزی، بر مفید بودن طرح برای منطقه و همراهی کشاورزان در اجرای هرچه سریعتر پروژه تأکیدکردند.

گفتنی است پروژه شبکه های آبیاری جامیشان در سطح ۲۸۰۰هکتار از مزارع دینور در دست اقدام می باشد که تاکنون ۱۶۳۵ هکتار اجرا شده و ۴۰۰هکتار آماده بهره برداری است.

 

 

انتهای پیام/د

مفید بودن طرح شبکه های آبیاری جامیشان برای منطقه

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.