فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 65 راس دام قاچاق در این شهرستان به ارزش 600 میلیون ریال با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غضبان احمدی فرد فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : ماموران یکی از پاسگاه های انتظامی شهرستان سنقروکلیایی در حین کنترل عبور و مرور خودروهای عبوری موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل دام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز بود را توقیف کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 65 راس دام قاچاق از نوع گوسفند کشف شد.

احمدی فرد خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده به 600 میلیون ریال می رسد.
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای صدور حکم تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان مبارزه با قاچاق را از برنامه های اصلی پلیس سنقروکلیایی عنوان و اظهار کرد: ماموران انتظامی در این راستا و برای ناامن شدن فضای کاری قاچاقچیان با همه توان تلاش می کنند

اجرای طرح های متعدد ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان دالاهو

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو با اشاره به اجرای طرح های متعدد ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان طی 3 ماه اخیر، گفت: توقیف 153 دستگاه وسیله نقلیه متخلف و دستگیری 14 سارق از جمله نتایج اجرای این طرح بوده است.

محسن ویسی گفت : ماموران انتظامی شهرستان دالاهو در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش امنیت موجود، همواره تلاش کرده اند که نتیجه این تلاش ها کشف 28 فقره سرقت بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، 14 سارق نیز در سطح شهرستان دستگیر و برای صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ ویسی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از اقدامات پلیس برخورد با وسایل تقلیه متخلف بود که در این راستا، 153 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو یادآوری کرد: 87 دستگاه از وسایل نقلیه توقیف شده موتورسیکلت و 66 دستگاه نیز خودرو بوده است.

وی گفت: سامانه ‌تلفنی 110 در تمامي ساعات شبانه روز آماده پاسخگويي به هموطنان و دريافت گزارش ها و اطلاعات آنان در حوزه نظم و امنيت اجتماعي و برخورد قانونی با هنجارشكنان است

دستگیری باند سارقان قطعات خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری باند سارقان قطعات خودرو با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

حسین براری گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو با شگردهای مشابه ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده توانستند 2 سارق حرفه ای را یکی از شهرک های حاشیه ای شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کنند.

براری افزود: این دو فرد در تحقیقات ابتدایی به 8 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از معرفی متهمان به دستگاه جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان گفت: پلیس با تمام توان خود به مبارزه با باندهای سرقت پرداخته و قاطعانه با آن ها برخورد خواهد کرد

دستگیری 8 خرده فروش و معتاد متجاهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری 8 خرده فروش و معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح پاکسازی تپه فتحعلی خان خبر داد.

علیرضا دلیری اظهار داشت: از مجموع افراد دستگیر شده 5 نفر آن ها را معتادان متجاهر و 3 نفر نیز خرده فروشان مواد مخدر تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: علاوه بر دستگیری این افراد، بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین نیز کشف شد.

دلیری تصریح کرد: خرده فروشان مواد مخدر به دستگاه قضائی و معتادان متجاهر نیز به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین با قدردانی از همکاری مردم با پلیس گفت: شهروندان می توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر و عاملین توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه 128 به پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند .

کشف 10 هزار نخ سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از کشف 10 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

همتعلی شکری اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران انتظامی شهرستان هرسین مبنی بر اینکه شخصی در کار قاچاق سیگار فعالیت دارد شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با زیرنظر گرفتن محل های تردد احتمالی موفق به شناسایی خودروی وانت حامل سیگار قاچاق شده و در عملیاتی ضربتی ان را متوقف کردند.

شکری خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از خودروی مذکور، 10 هزار نخ سیگار قاچاق در مارک های مختلف کشف شد.

رئیس پلیس هرسین ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش سیگارهای قاچاق کشف شده به حدود 150 میلیون ریال می رسد.

وی همچنین از دستگیری متهم و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

دستگیری 8 خرده فروش و معتاد متجاهر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.