رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد تاسیس می‌شود

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاسیس صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان‌های این استان با هدف پویایی و رونق این بخش با توجه به ظرفیت‌های موجود در دستور کار بوده و برای محقق این مهم 40 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده می‌شود.

حسن نوروزی با بیان اینکه برای 8 شهرستان استان 40 میلیارد تومان برای راه اندازی صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی اختصاص یافته است، عنوان کرد: از محل ماده 23 رسیدگی به تخلفات رانندگی 2 میلیارد و 880 میلیون تومان به این استان اختصاص یافته است.

وی از توزیع توزیع کمک‌های اعتباری فنی در دو مرحله به ترتیب 72 میلیارد و 900 میلیون تومان و 5 میلیارد تومان خبر داد و افزود: این میزان اعتبار در اختیار فرمانداران قرار می‌گیرد وباید در نشست‌های بعدی اینکه به کدام بخش‌ها اختصاص یافته را گزارش دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از محل اعتبارات ردیف متوازن ملی 3 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات پیمانکاران دو شهرستان بویراحمد و دنا اختصاص یافت.

وی بیان کرد: 98 میلیارد تومان از اعتبارات نفت سال گذشته استان تخصیص یافت ولی نقدینگی نداشت که ابتدای امسال 49 میلیارد تومان آن و هم اکنون نیز 40 میلیارد تومان دیگر ان ابلاغ شده است.

نوروزی تصریح کرد: برای جبران خسارات زلزله 4.7 ریشتری اردیبهشت ماه امسال در دو شهرستان بویراحمد و دنا دولت 39 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای، 8 میلیارد تومان تملک و 170 میلیارد تومان نیز تسهیلات اختصاص داده است.

انتهای پیام/د

تاسیس صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی

برچسب ها: کشاورزان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.