مقامات شهر لاس وگاس در آستانه سالگرد کشتار در جشنواره موسیقی این شهر مراسم یادبود برگزار می‌کنند.

برگزاری مراسم یادبود حمله مرگبار لاس وگاسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، مقامات شهر لاس وگاس آمریکا در نظر دارند همزمان با نخستین سالگرد کشتار وحشیانه در جشنواره موسیقی محله پارادایس مراسم یادبود بزرگی با حضور مردم و چهره های مطرح در انجمن گاردن هیلینگ  این شهر برگزار کنند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، ساعت 10 و یک دقیقه دوشنبه شب  تمامی چراغهای انجمن گاردن هیلینگ خاموش می شود و و دقایقی بعد نام قربانیان این حادثه خونین قرائت می شود.

علاوه بر این مراسم، چند یادبود دیگر قرار است در نقاط مختلف لاس وگاس برگزار شود و همه پرچم های آمریکا در این شهر به حالت نیمه برافراشته در خواهند آمد.

پلیس لاس وگاس نیز یکی از نهادهای این شهر است که مراسمی جداگانه برای یابود کشته های این حادثه برگزار می کند.

مقامات این شهر همچنین از رونمایی از یک دیوار یاد بود کشته های لاس وگاس خبر دادند.

در نخستین ساعات اولین روز  ماه اکتبر سال 2017، استفان پادوک 64 ساله از طبقه سی و دوم هتل «ماندالی بی» به جمعیت مردم در یک جشنواره موسیقی  در لاس وگاس استریپ تیراندازی کرد. این تیراندازی 58 کشته و بیش از 500 مجروح بر جای گذاشت. عامل این تیراندازی خونبار در تاریخ آمریکا پیش از رسیدن نیروهای پلیس خودکشی کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که وی به مدت 15 دقیقه به سمت مردم تیراندازی می کرده است و توانسته 23 قبضه اسلحه را با خود به داخل هتل محل اختفایش ببرد.

حمله خونبار لاس وگاس در نخستین ماه‌های ورود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید، موج گسترده ای از انتقادات و مخالفت ها در خصوص قانون حمل سلاح در آمریکا را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار