مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان از رسیدگی به بیش از ۳۲۰۰ پرونده مشترک شرکت آب وفاضلاب استان خبرداد.

کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان گفت: در راستای ارتقای رعایت حقوق شهروندان شرکت آب وفاضلاب اقدام به نصب سیستم‌های نرم افزاری وسخت افزاری کرده است که بتواند پاسخگویی مناسبی رابرای همه مشترکین داشته باشیم.

وی افزود: ما در سال ۹۷ بیش از ۳۲۰۰ پرونده ومراجعه به ادارات مشترکین سراسر استان داشتیم که همکارانمان توانستند در کمتر از ۲ روز این مراجعات را پاسخگویی داشته باشند.

وی ادامه داد: این پروند‌ها شامل نصب انشعاب، تغییر نام وتعویض کنتور‌هایی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: امیدواریم بتوانیم باتلاشی که همه همکاران انجام می‌دهند بتوانیم رسیدگی را به زیر ۱ روز برسانیم که مشترکین رضایتمندی مطلوبتری از این شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/م

رسیدگی به پرونده مشترک شرکت آب و فاضلاب

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.